اخبار

پژوهش‌های تخصصی با محوریت مسجد حمایت می‌شوند.(ایکنا.92/02/17)

گروه اندیشه: امسال در بخش پژوهش دبیرخانه‌های کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد غرب کشور از پژوهش‌های تخصصی حوزه مساجد حمایت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه لرستان، هادی فیض‌منش، دبیر کانون‌های مساجد غرب کشور روز یکشنبه، 15 اردبیبهشت‌ماه در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران از حمایت دبیرخانه‌های کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد از پژوهش‌های تخصصی حوزه مسجد خبر داد و گفت: امسال در بخش پژوهش دبیرخانه‌های کانون‌های مساجد غرب کشور از پژوهش‌های تخصصی حوزه مساجد حمایت خواهند کرد.

وی افزود: در این طرح از همه پژوهش‌های حوزه مساجد و حتی پروپزال‌های دانشجویان مقطع دکترا و کارشناسی ارشد نیز استقبال و حمایت می‌شود.

فیض‌منش با بیان اینکه این طرح با هدف برنامه‌ریزی برای جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مساجد اجرا می‌شود، به دسیسه‌های دشمنان در قالب هجمه‌های فرهنگی اشاره و تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌توانند با جذب قشر جوان و نوجوان جامعه به مساجد، سدی محکم در برابر دسیسه‌های دشمنان ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه طرح اوقات فراغت این نهاد با هدف جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و برنامه‌های مذهبی اجرایی می‌شود، اظهارکرد: امسال تلاش می شود برنامه‌های اوقات فراغت با رویکرد جدیدی و متناسب با ذائقه قشر جوانان و نوجوان جامعه اجرایی شود.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۴:۱۰
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید