اخبار

اختصاص 10 میلیون تومان به پروژه بازسازی مسجد روستای فیاض‌آباد شوشتر.(ایکنا.92/02/17)

گروه اجتماعی: مسئول بسیج سازندگی شوشتر از اختصاص 10 میلیون تومان به پروژه بازسازی مسجد روستای فیاض‌آباد شوشتر خبر داد.

احمد رضایی، مسئول بسیج سازندگی شوشتر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه خوزستان، به سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری برای تأسیس بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: به‌مناسبت سالگرد تأسیس بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری در سال 1369 دو پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان شوشتر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در مورد پروژه روستای فیاض‌آباد بیان کرد: در این پروژه مرمت و بازسازی مسجد روستا در دستور کار قرار گرفته است که مساحت این مسجد 400 متر مربع است.

وی افزود: قرار است برای مرمت و بازسازی مسجد در روستای فیاض آباد اقداماتی از قبیل سفیدکاری، موزائیک و برق کاری انجام شود. برای مرمت مسجد روستای فیاض‌آباد 100 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج سازندگی شوشتر درباره پروژه محرومیت‌زدایی روستاها خاطرنشان کرد: به این منظور دو پروژه در حال انجام است که این دو پروژه در روستای عرب حسن و روستای فیاض‌آباد تعریف شدند.

رضایی درباره پروژه روستای عرب حسن خاطرنشان کرد: در این روستا اقدام به ساخت غسال‌خانه‌ای کردند که مساحت آن 16 متر مربع است.

وی درباره اعتبار در نظر گرفته برای ساخت این غسال‌خانه گفت: برای ساخت غسال‌خانه در روستای عرب حسن 80 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۴:۲۰
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید