اخبار

برگزاری کارگاه‌ آموزشی تولید نماهنگ برای اعضای کانون‌های مساجد.(فارس.92/02/17)

معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان‌جنوبی بابیان اینکه نخستین کارگاه تولید نماهنگ برای اعضای کانون‌های مساجد در حال برگزاری است، گفت: در دوره‌های آموزشی تعداد 10 نفر شرکت می‌کنند.

مجید کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در ارتباط با برگزاری کارگاه تولید نماهنگ در حوزه هنری خراسان جنوبی اظهار کرد: این کارگاه‌ها به منظور حمایت از هنرمندان جوان و جوانان علاقمند به رشته‌ هنری تولید نماهنگ برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: برگزاری این کارگاه‌ها برای برقراری ارتباط با سایر نهاد‌های فرهنگی و ایجاد تعامل در راستای استفاده از ظرفیت‌های فنی و تخصصی هر یک از دستگاه‌های هنری بوده است.

شرکت در دوره آموزشی تولید نماهنگ رایگان است

معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان جنوبی از برگزاری این دوره‌های آموزشی در محل حوزه هنری استان خبر داد و افزود: دوره‌های آموزشی تولید نماهنگ برای علاقمندان عضو در کانون‌های مساجد خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

کریمیان با بیان اینکه نخستین جلسه این کارگاه‌های آموزشی در سوم اردیبهشت‌ماه برگزار شده، ادامه داد: یک‌شنبه و سه‌شنبه هر هفته در 10 جلسه این کارگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت در این کارگاه‌ها جلسه برای تمام افراد شرکت‌کننده رایگان بوده، تصریح کرد: حوزه هنری از شرکت ‌کنندگان این کارگاه‌ها که به تولید نماهنگ می‌پردازند حمایت مالی کرده است.

معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان جنوبی یادآور شد: در این دوره‌های آموزشی 25 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 10 نفر در این دوره‌های آموزشی شرکت‌ می‌کنند.

کریمیان اذعان داشت: موضوعات این کارگاه‌های آموزشی برای تولید نماهنگ بیشتر دینی، مذهبی و مناسبتی است و این دوره‌ها با حداقل هزینه برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۴:۲۵
خبرگزاری فارس |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید