اخبار

فراخوان مقاله بیست و دومین اجلاس سراسری نماز

فراخوان مقاله بیست و دومین اجلاس سراسری نماز
همزمان با برگزاری بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز و سبک زندگی» با رویکرد سلامت اقتصادی، دبیرخانه دائمی اجلاس‌های سراسری نماز فراخوان مقاله داد.

به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، دبیرخانه دائمی اجلاس‌های سراسری نماز هم‌زمان با برگزاری بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و سبک زندگی» با رویکرد سلامت اقتصادی، به منظور ترویج فرهنگ نماز و بیان نقش آن در سبک زندگی جوامع اسلامی و تأثیر آن بر اقتصاد با بهره‌مندی از نظر و رأی اندیشمندان، محققان و پژوهشگران نسبت به فراخوان مقاله اقدام کرد.

محورها و موضوعات فراخوان مقاله شامل مواردی نظیر نماز و سبک زندگی نماز و سلامت اقتصادی، سبک زندگی اسلامی و اقتصاد سالم و نماز و کاهش آسیب‌های اقتصادی است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ستاد اقامه نماز مراجعه و یا با شماره تلفن 88892691-021 تماس حاصل کنند.

بر اساس این گزارش، مهلت ارسال مقالات تا 31 تیرماه جاری و زمان اعلام نتایج 30 مردادماه خواهد بود، همچنین به صاحبان آثار برگزیده، لوح سپاس و هدایای ارزنده تقدیم خواهد شد و مقالات منتخب در کتاب مجموعه مقالات برگزیده بیست و دومین اجلاس سراسری نماز منتشر خواهد شد.

بیستمین و دومین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان لرستان در 13 و 14شهریور ماه جاری برگزار می‌شود، این در حالی است که بیستمین اجلاس سراسری نماز در استان بوشهر بوشهر و با موضوع «نماز و مسجد طراز اسلامی» و بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز نیز به میزبانی استان کرمانشاه با موضوع «نماز و نهضت مسجد سازی» برگزار شده است.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۸:۲۸
خبرگزاری دانشجو |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید