اخبار

مراسم معنوی اعتکاف تهران با حضور اساتید و مداحان برجسته.(تسنیم.92/02/17)

خبرگزاری تسنیم: هیئت رزمندگان اسلام در نظر دارد مراسم معنوی اعتکاف ایام البیض را با سخنرانی اساتید برجسته‌ای چون حجج اسلام صدیقی، طائب، پناهیان، ماندگاری، مؤمنی و حیدری کاشانی برگزار کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب‌المرجب و با توجه به نزدیک شدن ایام اعتکاف، واحد نوجوانان و جوانان عاشورایی و واحد خواهران پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام در نظر دارد امسال نیز همچون سال های گذشته مراسم معنوی اعتکاف را در ایام البیض با حضور برادران و خواهران واجدالشرایط بالای 18 سال برگزار کند.

حضرات حجج اسلام کاظم صدیقی، مهدی طائب، علیرضا پناهیان، مهدی ماندگاری، سیدحسین مومنی و حیدری کاشانی از جمله سخنرانان این مراسم معنوی خواهد بود.

همچنین در این مراسم مداحان اهل بیت(ع) ماشاءالله عابدی،حاج‌سعید حدادیان، حاج مرتضی طاهری، حاج محمدرضا غلامرضازاده و مرتضی خلیلی به مدیحه‌خوانی خواهند پرداخت.

این مراسم از سیزدهم تا پانزدهم رجب المرجب مصادف با سوم تا پنجم خردادماه برگزار می‌شود؛ محل برگزاری برای برادران تهران، مسجد جامع بازار، شبستان چهل ستون خواهد بود و علاقه‌مندان می‎توانند با شماره تلفن 88986981-021 یا مراجعه به سایت www.e-heyat.com ثبت نام کنند.

محل برگزاری این مراسم برای خواهران هم تهران، انتهای اتوبان نیایش، روبروی ورزشگاه انقلاب، شهرک فجر (شاهد)، مسجد شهید نواب صفوی اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با شماره تلفن 35947744-021، 35947719-021و 88986984-021 یا مراجعه به سایت www.e-heyat.com در این مراسم ثبت نام کنند.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۹:۰۸
خبرگزاری تسنیم |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید