اخبار

بیست و نهمین همایش ائمه جماعات مساجد استان قم برگزار شد.(شبستان.92/02/21)

بیست و نهمین همایش ائمه جماعات مساجد استان قم، امروز (۱۹ اردیبهشت) با حضور معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، در ابتدای این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی سخنانی اظهار داشت: ائمه جماعات مساجد تاثیر بسزایی بر مردم دارند که باید از این تاثیرات استفاده کنیم.

وی بیان داشت: مهمترین استفاده‌ای که باید از این تاثیرات شود، پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران است که بسیار مهم بوده و باید همگان بر آن تلاش کنند.

حجت‌الاسلام آشتیانی با اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: رهبر معظم انقلاب بر این موضوع حماسه تاکید بسیاری دارند و باید روحانیون و ائمه جماعت در این راستا بکوشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری هم در این همایش گفت: مردم در طول تاریخ به روحانیت اعتماد داشته‌اند و امام راحل از این اعتماد به بهترین شکل ممکن بهره گرفت و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی تاکید کرد: دشمنان در تلاش اند تا به این نظام و جایگاه روحانیت ضربه بزنند که باید هوشیار بوده و اجازه چنین کاری را به آنها ندهیم.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۴۴
خبرگزاری شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید