اخبار

مراسم اعتکاف در هفت مسجد مهدی‌شهر برگزار می‌شود.(ایکنا.92/02/23)

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 7 مسجد شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه سمنان، در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بارانی، امام جمعه مهدیشهر 22 اردیبهشت‌ماه ضمن تبریک میلاد امام محمد باقر(ع) و ماه مبارک رجب گفت: ماه رجب در بین ماه‌ها از نورانیت خاصی برخوردار است و ماه ریزش رحمت واسعه الهی و استجابت دعا است.

وی با بیان اینکه هر کس سه شبانه روز را در مسجد بماند اعتکاف محسوب می‌شود، اظهار کرد: اعتکاف نوعی جهاد فرهنگی است که در این راستا از همه اقشار مختلف که توانایی کمک حضوری و مالی دارند دعوت می‌شود تا برای برای اجرای باشکوه این مراسم معنوی یاری برسانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا زاهدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر نیز با بیان اینکه اعتکاف انسان روح و جان را صیقل می‌دهد تا بنده با جسم پاک و دل صیقل یافته به مهمانی خدا برود، متذکر شد: امسال در ۷ مسجد شهرستان مهدیشهر مسجد صاحب الزمان(عج) درجزین، مسجد جامع فولادشهر، مسجد جامع چاشم، مسجد ولی عصر(عج) شهمیرزاد، مسجد پامنار و مسجد صاحب الزمان(عج) و مسجد امام علی(ع) شهرک انقلاب مهدیشهر برگزار می‌گردد.

گفتنی است، در این مراسم ناصر پارسا، بخشدار مرکزی مهدیشهر به‌عنوان مسئول پشتیبانی و تدارکات و محمدعلی یوسفیان، رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان مهدیشهر به‌عنوان مسئول کمیته فرهنگی معرفی و ضمنا” شماره حساب ۲۳۱۵۰۴۲۰۳۶۷۱۰۸۹۰۰۱ بانک انصار شعبه مهدیشهر به این منظور اختصاص یافت.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۱۸
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید