اخبار

ورود اطلاعات مساجد استان بوشهر به سامانه ملی مساجد کشور.(جوان آنلاین.92/02/23)

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ازثبت اطلاعات مساجد استان به سامانه ملی مساجد کشور خبر داد .
حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا اظهار داشت: بی شک ثبت اطلاعات مساجد کشور در سامانه ملی برای استفاده تمام اقشار از وضعیت مساجد مفید خواهد بود.
وی افزود: مساجد علاوه بر برپایی نماز‌های جماعت ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی هم دارند که با استفاده از این سامانه می‌تواند اطلاعات مفیدی به دست آورد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: فعالان مساجد با ورود به نشانی www.tebyan-masajed.ir و انتخاب گزینه ارتباط با ما اطلاعات مسجد خود را وارد پورتال ملی مساجد کشور کنند.
موسوی‌نیا افزود: مساجد با پیوستن به شبکه ملی مساجد کشور می‌توانند ضمن ایجاد جایگاه اطلاع رسانی (وب سایت) برای مساجد از امکان شرکت در جشنواره مساجد برخوردار شوند.
وی یادآور شد: در سطح استان بوشهر تاکنون شهرستان دشتستان با ثبت بیش از ۲۵۰ مسجد حائر رتبه نخست در این زمینه است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون اطلاعات ۶۴۰ مسجد استان بوشهر وارد سامانه ملی مساجد کشور شده است، گفت: با توجه به مزایای این سامانه بر استفاده همگان، فعالان فرهنگی در مساجد استقبال چشمگیری از این سامانه داشته و اطلاعات خود را وارد کرده‌اند.
موسوی‌نیا بیان کرد: در راستای تولید محتوای سالم فرهنگی توسط نیروهای مستقر در مساجد و معرفی دستاوردها و فعالیت‌های اجرا شده در مساجد، اطلاعات مساجد وارد سامانه ملی مساجد می‌شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته اطلاعات مساجد استان بوشهر وارد سامانه ملی مساجد کشور خواهد شد.
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۲۵
جوان آنلاین |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید