اخبار

مدیران کانون‌های تازه تأسیس مساجد یزد آموزش دیدند.(ایکنا.92/02/23)

گروه اجتماعی: مسئول کانون مساجد یزد از برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون‌های تازه تأسیس در مجتمع فرهنگی ـ هنری امام علی(ع) این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه یزد، به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد یزد، محسن رستگاری، مسئول کانون مساجد یزد از برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون‌های تازه تأسیس در مجتمع فرهنگی ـ هنری امام علی(ع) این استان خبر داد.

وی افزود: این دوره آموزشی در قالب چهار کلاس با موضوعات آشنایی با اصول مدیریت فرهنگی، مخاطب‌شناسی، آشنایی با جنگ نرم و راهکارهای مقابله با آن، آشنایی با اصول و سیاست‌های ستاد عالی و وظایف مدیرمسئولان کانون‌های مساجد برگزار شد.

این مقام مسئول، آبایی و لاور را از مدرسان این دوره آموزشی عنوان کرد و گفت: این دوره با حضور یکصد نفر از مدیران کانون‌های تازه تأسیس استان برگزار شد.

رستگاری آشنایی مدیران کانون‌ها با ابزارهای مدیریت فرهنگی و برنامه‌ریزی آموزشی و فرهنگی، به روزرسانی اطلاعات مدیران در حوزه مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و القای روحیه جهادی در انجام فعالیت‌های فرهنگی در سایه معنویت برخاسته از مسجد را از برخی اهداف این دوره آموزشی عنوان کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران کانون‌ها به‌عنوان ارکان اصلی اجرا و پیاده‌سازی سیاست‌های ستاد عالی کانون‌های مساجد محسوب می‌شوند، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با تجهیز مدیران به آخرین دستاوردهای علمی در زمینه مدیریت فرهنگی، سیاسی و آخرین اطلاعات مربوط به هر یک از حوزه‌ها کانون‌ها را به سمت کارآمدی بیشتر سوق دهیم.

مسئول کانون مساجد استان یزد با بیان اینکه اکنون بیبش از 470 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در استان یزد فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: آموزش مدیر مسئولان کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد گامی در رسیدن به مسجد طراز اسلامی در جامعه است.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۲۵
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید