اخبار

بیش از 65 مسجد در اهواز میزبان معتکفان خواهند بود.(رسا.92/02/23)

خبرگزاری رسا ـ کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان پایان زمان نام نویسی ویژه شرکت در مراسم اعتکاف را تا 25 اردیبهشت ماه عنوان کرد.

علیرضا عباسی، کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتو‎گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: نام نویسی افراد متقاضی حضور در مراسم معنوی اعتکاف تا 25 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی با بیان این که نام نویسی از سامانه اینترنتی www.masajed_khz.ir انجام می پذیرد، گفت: هدف از این نام نویسی ساماندهی و انجام برنامه های فرهنگی و معنوی به شکل هماهنگ در مساجد از طریق آگاهی رابطان مساجد برای برگزاری مراسم اعتکاف سال جاری خواهد بود.

عباسی با اشاره به تعداد مساجدی که در آن ها مراسم معنوی اعتکاف برگزار می شود، بیان داشت: تاکنون بیش از 65 مسجد در کلانشهر اهواز اعلام آمادگی کرده اند.

عباسی در ادامه خاطرنشان ساخت: 50 مسجد ویژه برادران و 15 مسجد ویژه خواهران برای برنامه اعتکاف آماده شده‌اند.

وی با تشریح طرح جدید سامانه نام نویسی مراسم اعتکاف گفت: با توجه به ضرورت انسجام بخشی اطلاعات و آمار معتکفان و دسترسی سریع و آنلاین به اطلاعات در این خصوص، کار ثبت اطلاعات در فضای مجازی از سال گذشته در دستور کار اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان بوده که این طرح برای نخستین بار در سال جاری اجرایی می‌شود./9458/ت302/غ

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۲۵
خبرگزاری رسا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید