اخبار

140 مسجد در خراسان جنوبی پذیرای معتکفان.(آریا.92/02/24)

خبرگزاری آریا- دبیر اجرایی ستاد اعتکاف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ثبت نام اعتکاف از 23 اردیبهشت در سطح استان آغاز می شود، گفت: 140 مسجد در سطح استان پذیرای معتکافان خواهند بود.
سید محمد فیض آبادی در گفتگو با خبرگزاری آریا، اظهار داشت: امسال با توجه به همزمانی امتحانات دانش آموزان و دانشجویان با اعتکاف پیش بینی می شود 10 هزار نفر در سطح استان در این مراسم معنوی شرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه 15 مسجد در مرکز استان پذیرای مردم مومن و خداجوی استان خواهند بود، افزود: مساجد امام حسین(ع) و توحید ویژه برادران و مساجد محمد رسول الله(ص)، الغدیر، مرتضوی، جوادالائمه(ع)، صدیقه طاهره(س)، مسجد النبی، باقرالعلوم(ع)، مسجدالحسین جوادیه، سیدالشهدا(ع)، امام حسن مجتبی(ع) و امام حسن عسگری(ع) در سطح شهر بیرجند برای خواهران پیش بینی شده است.
دبیر اجرایی ستاد اعتکاف خراسان جنوبی ادامه داد: اعتکاف دانشگاه بیرجند نیز با همت مسئولان و دست اندرکاران این دانشگاه همچون سال های گذشته برگزار می شود و برنامه های فرهنگی آن برعهده ستاد اعتکاف استان است.
وی با تاکید براینکه ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف از دوشنبه (23 اردیبهشت) آغاز می شود، گفت: ظرفیت پیش بینی شده برای معتکفین برادر در بیرجند 500 نفر و خواهران یکهزار و 180 نفر پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه در صورت درخواست بیشتر مردم؛ تعداد مساجد افزایش می یابد، تصریح کرد: برنامه های فرهنگی مختلفی از جمله اعزام مبلغ، حلقه های معرفت، قرائت قرآن و ... در نظر گرفته شده است.
فیض آبادی هزینه ثبت نام برای هر نفر را 300 هزار ریال ذکر کرد و افزود: ثبت نام در محل هر یک از مساجد انجام می شود.
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۲۵
خبرگزاری آریا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید