اخبار

نشست های ابهام زدایی از اسلام در مسجد لندن برگزار می شود.(شبستان.92/02/24)

مسجد لندن اقدام به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ برای ابهام زدایی از دین اسلام برای شهروندان انگلیسی کرده است.
به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ctvnews،در پی ابهاماتی که برای بسیاری از مردم اروپا پس از حادثه انفجار بوستون و سیاه نمایی های دوباره رسانه های غربی علیه اسلام مسجد لندن جلسات پرسش و پاسخ برای جوابگویی به سوالات شهروندان برگزار کرده است.
ادمیت دبی،یکی از شرکت کنندگان در این مراسم می گوید:من واقعا هیچ اطلاعاتی در مورد دین اسلام ندارم و اکنون به این مسجد آمده ام تا بدانم اسلام واقعی چیست.
امام محمود حضرت درباره برگزاری این نشست ها در مسجد لندن می گوید:من فکر می کنم این یک امر بدیهی است که مردم از چیزی که اطلاعاتی درباره آن ندارند بترسند اما وقتی شما با چیزی آشنا شدید وبه خوبی آن پی بردید دیگر ترسی از آن ندارید.
تمرکز اصلی جلسات در مسجد لندن بر این است که اسلام هیچ ارتباطی به تروریسم ندارد.
به گفته امام جماعت این مسجد مسئولست آنچه ممکن است در سراسر جهان اتفاق بیفتند و به مسلمانان نسبت داده شود با اسلام نیست بلکه با افرادی است که برداشتی اشتباه و رادیکالی از این دین دارند.
گری میلی،رئیس یکی از کلیساهای انگلیس نیز با استقابل از برگزاری مراسم پرسش و پاسخ در مسجد لندن گفت:اسلام دین صلح است و ما باید پیام صلح کتاب قرآن که مطابق با انجیل نی هست را به گوش همه مردم جهان برسانیم.
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۰:۱۸
خبرگزاری شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید