اخبار

8 هزار نفر در مساجد همدان مراسم اعتکاف را اجرا می‌کنند.(ایکنا.92/02/24)

گروه اجتماعی: سرپرست تبلیغات اسلامی همدان گفت: 8 هزار نفر در مراسم اعتکاف امسال در شهرستان شرکت می‌کنند این افراد در 11مسجد شهرستان همدان معتکف می‌شوند.

حجت‌الاسلام محمد جمشیدی، سرپرست تبلیغات اسلامی همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه همدان، گفت: 8 هزار نفر در مراسم اعتکاف امسال در شهرستان شرکت می‌کنند این افراد در 11مسجد شهرستان همدان معتکف می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر معتکفان را جوانان تشکیل می‌دهند، ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن، برپایی حلقه‌های معرفت و نشست‌های بصیرتی، برگزاری گفتمان‌های دینی، برگزاری مراسم ادعیه‌خوانی و اقامه نماز جماعت و ویژه‌برنامه‌های فردی از مهم‌ترین برنامه‌های ایام اعتکاف است.

حجت‌الاسلام جمشیدی خاطرنشان کرد: طبق نتایج نظرسنجی‌ها، رسانه ملی سهم بیشتری در جذب مردم به شرکت به اعتکاف دارد و به همین دلیل امسال نیز از صدا و سیما درخواست می‌شود تا در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهد.

سرپرست تبلیغات اسلامی همدان ادامه داد: در سال گذشته 6 هزار و 780 نفر در 10 مسجد در سطح شهرستان همدان، در روزهای 13، 14 و 15 رجب در مراسم اعتکاف حضور داشتند.

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۷:۳۹
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید