اخبار

کتاب «نسیم رحمت» در کانون‌های مساجد جنوب کرمان توزیع می‌شود.(شبستان.92/02/24)

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان گفت: بر اساس فراخوان مسابقه کتابخوانی، کتاب «نسیم رحمت» مشتمل بر زندگی تحلیلی امام هادی (ع) بین کانون‌های مساجد جنوب استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام مسعود راوند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس فراخوان مسابقه کتابخوانی از امروز و همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) کتاب «نسیم رحمت» بین کانون‌های مساجد جنوب استان توزیع می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان با بیان اینکه این مسابقه به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان بوشهر برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این مسابقه تا پایان ماه مبارک رمضان سال جاری فرصت دارند کتاب را مطالعه و جواب سئوال‌ها را به آدرس‌های یاد شده در برگ سؤالات ارسال کنند.

راوند تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد کتاب محدود و ممکن است درخواست متقاضیان شرکت کننده در این مسابقه بیشتر باشد، خلاصه کتاب به همراه سؤال‌های مسابقه در سایت جوانان مساجد به نشانی الکترونیکی www.javananemasajed.ir ، بخش جشنواره باب‌الهدی قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از این طریق نیز به منبع مسابقه دسترسی پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: کتاب نسیم رحمت تألیف آیت‌الله صفایی‌بوشهری و مشتمل بر زندگی تحلیلی حیات امام هادی (ع) و داستان‌ها و 40 حدیث در موضوعات مختلف است.
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۷:۴۱
خبرگزاری شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید