اخبار

تجمع اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در اصفهان.(شبستان.92/02/245)

اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان همگام با طلاب، روحانیان و مراکز فرهنگی در مسجد مدرسه علمیه امام علی(ع) تجمع می کنند.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی،‌ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان به خبرنگار شبستان گفت: اکنون که تهاجم استکبار جهانی علیه مقدسات اسلامی و مسلمین جهان هر روز به صورتی جلوه می کند،‌گاهی در حمله نظامی به کشور اسلامی سوریه، گاهی در میانمار و گاهی در شکل توهین به مقدسات اسلامی، ‌وظیفه ماست که به طرق مختلف انزجار و خشم خود را به منصه ظهور بگذاریم.

 

حجت الاسلام معتمدی افزود: دشمنان درصدد هستند بین مسلمانان اختلاف ایجاد کرده و در کشورهای مسلمان ایجاد آشوب کنند اما ما باید در این زمینه هوشیار باشیم و اجازه ندهیم مسلمانان و شیعیان جهان در این زمینه به چالش کشیده شوند.
 

وی افزود: مردم ما باید در این زمینه با بصیرت و آگاهی عمل کنند و شیعیان و اهل سنت باید در مورد هدف اصلی دشمنان اسلام توجیه و بدانند که آنها چه چیزی را مورد توجه قرار داده‌اند تا از این راه اتحاد و مقاومت خود را بیشتر کرده و زمینه‌ساز شکست خوردن آنها در نقشه‌هایشان شویم.

 

وی گفت: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان امروز همگام با طلاب، روحانیان و مراکز فرهنگی در مسجد مدرسه علمیه امام علی(ع) تجمع می کنند و ضمن عزاداری حضرت امام هادی(ع)، انزجار و برائت از وقایع اخیر را اعلام می دارند.

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۷:۴۹
خبرگزاری شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید