اخبار

کمیته مناسبت‌های دینی سال ۹۲ در ستاد عالی کانون های مساجد تشکیل شد.(شبستان.92/02/24)

کمیته مناسبت های دینی سال ۹۲ با هدف آشنایی و مشارکت حداکثری کانون‌های مساجد کشور با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) در ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد تشکیل شد.

مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور از تشکیل کمیته مناسبت‌های دینی در ستاد عالی کانون های مساجد در سال 92 خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: در جلسه ای که در این راستا برگزار شد بر بسترسازی مناسب جهت آشنایی اعضای کانون‌های مساجد با معارف ناب اهل بیت (ع)، عصمت و طهارت و مشارکت آنها در زمینه‌های فرهنگی تأکید شد.

وی افزود: در این جلسه تقویت جشنوار‌ه‌ها و سوگواره‌های برگزارشده در سال گذشته همانند جشنواره مهر بیکران با محوریت حفظ زیارت آل یاسین، جشنواره امام المتقین، سوگواره خامس آل عباس، سوگواره اربعین، طرح ملی کوثر، کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) و کنگره پیامبر اعظم و باب‌المهدی در دستور کار قرار گرفت.

 شایان ذکر است، کمیته مناسبت‌های دینی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه آشنایی و مشارکت حداکثری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) در قالب فعالیت‌های فرهنگی و هنری فعالیت دارد.

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۸:۱۹
خبرگزاری شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید