اخبار

اختصاص ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان برای عمران مساجد.(ایمنا.92/02/24)

خبرگزاری ایمنا: رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری دو ردیف اعتباری برای عمران مساجد و کمک به کانون های فرهنگی پیش بینی کرده است، اظهار داشت: امسال شهرداری ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان به عمران مساجد اختصاص داده است.

به گزارش ایمنا، سردار کریم نصراصفهانی با بیان این مطلب گفت: ارتقا سرانه فرهنگی یکی از دغدغه های مدیریت شهری طی سال های اخیر بوده است.
وی با بیان اینکه در بودجه امسال شهرداری ۳ میلیارد تومان برای کمک به مراکز فرهنگی اختصاص داده شده است، افزود: یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز برای ارتقا فرهنگ شهروندی اختصاص داده شده است.
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان در

امسال شهرداری ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان به عمران مساجد اختصاص داده است
خصوص تعامل مدیریت شهری جهت کمک و مساعدت به مساجد شهر تصریح کرد: شهرداری به لحاظ اعطای مجوز و پروانه ساخت در امر مساجد همکاری دارد کما اینکه خود این نهاد هم سهم قابل توجهی در ساخت مساجد دارد.
سردار نصر با بیان اینکه مدیریت شهری دو ردیف اعتباری برای عمران مساجد و کمک به کانون های فرهنگی پیش بینی کرده است، خاطرنشان کرد: امسال شهرداری ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان به عمران مساجد اختصاص داده است.
وی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری اصفهان با اعتقاد بر این که رونق مساجد آرامش و نشاط مسلمانان را به همراه دارد و از فسادهای اجتماعی جلوگیری می کند، اظهار داشت: شهرداری در زمینه زیباسازی مساجد نیز اقدام کرده به طوری که امسال ۸۷۰ میلیارد تومان برای این مهم اختصاص داده شده است. /۷
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۸:۲۴
خبرگزاری ایمنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید