اخبار

موثرترین فرصت فعالیت کانون های مساجد، ایام اعتکاف است.(شبستان.92/02/24)

معاونت فرهنگی هنری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: موثرترین فرصت فعالیت کانون های مساجد، ایام اعتکاف است.

حجت الااسلام کاظم شکری، در مصاحبه با خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ایام اعتکاف گفت: ایام اعتکاف فرصت مناسبی، به منظور تبیین محوریت مساجد با حضور جوانان است.

به گفته حجت الااسلام شکری، تبیین آموزه های دین در ایام اعتکاف با حضور جوانان در مساجد و همراهی کانون های فرهنگی هنری مساجد زمینه ساز رشد و بالندگی در سطح جامعه است.

این مسئول با بیان این مهم که چهارشنبه هفته جاری با حضور ائمه جماعات مساجد جلسه ستاد اعتکاف سال جاری تشکیل می شود، توضیح داد: سال گذشته ستاد اعتکاف استان البرز با مدیریت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد تشکیل شد و در سال جاری نیز براساس برنامه ریزی که صورت گرفته در چهارشنبه همین هفته جلسه ای با حضور ائمه جماعات در خصوص اعتکاف برگزار می شود.

وی توضیح داد: سال گذشته 107 کانون فرهنگی هنری مساجد در بحث اجرای مراسم اعتکاف حضور فعال داشتند و در مجموع شرکت کنندگان اعتکاف بیش از 20 هزار نفر در شهرستان کرج بودند.

ایام اعتکاف فرصت مناسب تبیین حماسه سیاسی است
حجت الاسلام شکری با اشاره به نام گذاری سال جاری با عنوان سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی گفت: مقام معظم رهبری سال 92 را با عنوان سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نامیدند و با توجه به این فرمایش و نزدیکی ایام انتخابات در ایام اعتکاف فرصت تبیین حماسه سیاسی با حضور کارشناسان فراهم خواهد شد.


این مسئول اظهار کرد: سال گذشته با همراهی و مساعدت بنیاد مهدویت البرز و اساتید قم مباحث مختلفی در زمینه های دینی و معرفتی برگزار شد و در سال جاری انشاالله تبیین شعار سال 92 را در حوزه فکری جوانان مساجد داشته باشیم.
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۸:۳۹
خبرگزاری شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید