اخبار

۲۲ مسجد قائمشهر میزبان معتکفین.(شبستان.92/02/29)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائمشهر گفت: ۲۲ مسجد شهری و روستایی برای برگزاری آیین دینی اعتکاف در این شهرستان در نظرگرفته شد.

حجت الاسلام عبدالعلی علی تبار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائمشهر، امروز(29اردیبهشت) با بیان اینکه آیین اعتکاف که از 13 رجب به مدت سه شبانه روز برگزار می شود به خبرنگار شبستان گفت: علاقه مندان و مشتاقات این سنت حسنه برای تجلی روح و انجام فرایض دینی و مذهبی می توانند در مکان های درنظر گرفته شده حضور یابند.

 

وی از آغاز ثبت نام افراد برای شرکت در آیین اعتکاف خبر داد وگفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به مساجد نسبت به ثبت نام برای حضور در این مراسم معنوی اقدام کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائمشهر، شرکت کنندگان آیین اعتکاف سال گذشته در شهرستان را 2 هزار و 500 تن برشمرد و پیش بینی کرد: امسال نیز همین تعداد افراد دراین مراسم شرکت کنند.

وی به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری این آیین در قائمشهر اشاره کرد و گفت: درمدت برگزاری این مراسم 12 روحانی و مبلغ زن و مرد درجمع معتکفین حضور می یابند تا به بیان و تبیین مسائل دینی ومعنوی بپردازند.

حجت الاسلام علی تبار گفت: سبدهای فرهنگی شامل کتاب اعتکاف و بروشورهای دینی و تبلیغی نیز در برگزاری آیین اعتکاف بین معتکفین توزیع می شود.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۲۷
خبرگزاری شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید