اخبار

آمرزش گناهان مهم ترین آثار اعتکاف/مسجد جامع رضوانشهر میزبان معتکفان.(شبستان.92/02/29)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رضوانشهر با بیان اینکه مسجد جامع این شهرستان امسال نیز میزبان معتکفان و مومنان است، گفت: آمرزش گناهان، تواضع و فروتنی وکاهش جرم و فساد از مهم‌ترین آثار برجسته این مراسم معنوی است.

حجت الاسلام نادر یوسفی مطلق، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رضوانشهر، اعتکاف را از عبادت‌های مستحب مؤکد در اسلام دانست و به خبرنگار شبستان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در تلاش هستند تا مراسم معنوی اعتکاف را با کفیت مطلوب برگزار کنند.

 
وی آمرزش گناهان و نزدیکی به خدا را از آثار برجسته اعتکاف عنوان و خاطرنشان کرد: تقویت اراده، انس با معنویات، دوری از غفلت، تواضع و فروتنی و کاهش جرم و فساد از دیگر آثار برجسته این مراسم معنوی است. 

حجت الاسلام یوسفی مطلق، احیای سنت‌های حسنه فراموش شده را یکی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی دانست و تصریح کرد: یکی از این سنت‌های نیکو، مراسم معنوی اعتکاف است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همت دست اندرکاران، سال به سال بر تعداد علاقه‌مندان به این مراسم در مساجد سراسر کشور افزوده می‌شود.

 
رئیس اداره تبلغات اسلامی رضوانشهر ادامه داد: مسجد جامع این شهرستان امسال نیز همانند سال‌های گذشته، میزبان معتکفان و مومنان است.

 
وی مراسم معنوی اعتکاف را بهترین شیوه برای حفظ هویت دینی دانست و اذعان کرد: مهمترین مبلغ و پیام رسان این مهم هم اکنون نسل جوان جامعه هستند که با حضور گسترده خود به آن طراوت و معنویت خاصی بخشیده‌اند.
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۳۷
خبرگزاری شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید