اخبار

هفتمین کرسی تلاوت شورای عالی قرآن در مسجد امام حسین(ع)(ایکنا.92/02/30)

گروه فعالیت‌های قرآنی: هفتمین کرسی تلاوت شورای عالی قرآن در مسجد امام حسین(ع) با حضور امین پویا، قاری بین‌المللی کشورمان، روز سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، امین پویا، قاری بین‌المللی کشورمان، در هفتمین کرسی تلاوت قرآن کریم و اذان مسجد امام حسین(ع) که روز، سه‌شنبه، 31 اردیبهشت‌‌ماه برگزار می‌شود، آیاتی از قرآن کریم را تلاوت می‌کند.

بنابر این گزارش، برنامه کرسی تلاوت اذان‌گاهی، دقایقی قبل از اذان ظهر روز سه‌شنبه هر هفته آغاز می‌شود که پس از تلاوت قرآن کریم، اذان نیز با صدای قاری مدعو اجرا می‌شود، همچنین این کرسی تلاوت قرآن کریم به صورت زنده از رادیو قرآن پخش خواهد شد.

آیاتی که در کرسی‌های این مسجد توسط قاری میهمان تلاوت می‌شود، بر اساس مناسبت‌های مذهبی و ملی هر هفته، توسط هیئت کارشناسی شورا عالی قرآن تعیین و در اختیار قاری قرار می‌گیرد.

تاکنون محمدحسین سبزعلی، منصور قصری‌زاده، محمدحسین سعیدیان و حسین رستمی، عباس هاشمی و حسن رضائیان از قاریان بین‌المللی کشورمان در این کرسی تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کرده‌اند، همچنین ورود به این محفل قرآنی برای عموم آزاد است و مکان آن مسجد امام حسین(ع) واقع در تهران، میدان امام حسین(ع) است.

یادآور می‌شود، این برنامه با همکاری حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، مسجد امام حسین(ع) و شبکه رادیویی قرآن برگزار می‌شود.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۸:۰۰
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید