اخبار

تجدید پیمان ائمه جماعات استان تهران با بنیانگذار انقلاب اسلامی/ جماران هنوز بوی یار می دهد

تجدید پیمان ائمه جماعات استان تهران با بنیانگذار انقلاب اسلامی/ جماران هنوز بوی یار می دهد
مسئولین و کارکنان مرکز رسیدگی به امور مساجد به همراه جمعی از ائمه جماعات استان تهران به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور در حسینیه جماران با آرمانهای بیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.

 

 

 

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شخصیت، اندیشه و قیام امام خمینی(ره)، اظهار کرد: جمع ویژگی های نیکو در امام خمینی چیزی است که در انبیا الهی هست و در انسانهای بسیار اندکی این شاخص ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه از وجود امام راحل ویژگی های گهر بار بسیاری به مردم ما رسیده است، به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ما به عنوان خادمین مساجد توفیق بزرگی یافته ایم که در این روزها در حسینیه جماران حضور یافتیم، جایی که آن رجل بزرگوار الهی به جامعه ما انرژی بخشید و مسلمین را هدایت کرد.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه روحیات و بیانات امام خمینی همچنان در کشور ما از طریق جانشین شایسته ایشان جاری است، خاطر نشان کرد: این مکان هنوز جلوه گر بیانات امام خمینی(ره) و یادآور مسئولیت های بزرگی است که در این دوره حساس بر عهده ماست. باید قدر شناس باشیم و مقدمه تحقق آرزوهای بزرگ را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کار برای خدا و اخلاص دو کلید واژه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بوده است، اضافه کرد: امام عزیز ما  به همراهی مردم توانستند انقلاب اسلامی را رقم بزنند و ما در حال حاضر باید در صدد تحقق آن آروزها و آرمانهای بلند باشیم و مقدمه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کنیم.

رئیس مرکز با بیان اینکه حضور ما در این مکان به منزله تجدید میثاق و یاداوری جهت ماندن در صراط مستقیم است افزود: جوانان عاشق و سرافزار بسیاری در این مکان از وجود امام خمینی(ره) سرمست می شدند و به هدف خود می رسیدند.

حجت الاسلام حاتم پوری معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه فجر، با بیان اینکه هنگامی که انسان به حسینیه جماران وارد می شود روح امام خمینی را حاضر می بیند، افزود: رمز پیروزی انقلاب ما رهبری امام خمینی(ره) بود که به تعبیر مقام معظم رهبری تا مرزهای عصمت پیش رفته بود.

وی ضمن بیان خاطره ای از امام خمینی(ره) در واپسین سالهای حیات پربرکتشان افزود: همدلی و همراهی مردم با رهبرشان دومین عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود. آروزی امام خمینی(ره) وحدت مسلمین بوده است و ما باید مراقب باشیم دشمن به شکل های مختلف بین نیروهای انقلاب فاصله نیندازد.

حجت الاسلام و المسلمین حاتم پوری با اشاره به اینکه امام راحل، مسلمین را از همین مکان هدایت می کردند ابراز امیدواری کرد در سایه مقام ولایت معظم رهبری آروزها و آرمان های امام خمینی را محقق کنیم.

گفتنی است در این مراسم کارکنان اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان نیز حضور داشتند.


۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ۱۷:۰۰

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید