چهارشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۴:۲۶
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۲۸۲۸۹
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری :

مساجد باید ستاد انتخابات ولایت و انقلاب باشند

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در همایش ائمه جماعت نواحی شهید مصطفی خمینی و شهید نواب صفوی که در سالن اجتماعات دانشگاه فنی انقلاب اسلامی برگزار شدگفت : مساجد باید ستاد انتخابات ولایت و انقلاب باشند با این توضیح که ائمه جماعت محورهای را که مقام معظم رهبری گفتند را تببین و روشن کنند تا مردم برای انتخاب اصلح دچار سر در گمی نشوند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در همایش ائمه جماعت نواحی شهید مصطفی خمینی و شهید نواب صفوی که در سالن اجتماعات دانشگاه فنی انقلاب اسلامی برگزار شد با اشاره به شروع تبلیغات نامزد های انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا گفت : تنور انتخابات داغ شده است و فضای تضارب آرا و تبیلغات به نحو جدیدی برای مردم در حال اجرا است . این یکی از نعمتهای انقلاب اسلامی است که باید شاکر آن باشیم .

حجت الاسلام علی اکبری به نقش مساجد و ائمه جماعت در انتخابات اشاره و تاکیید کرد: در امر انتخابات وظیفه و نقش ما تبیین و جریان شناسی سیاسی برای مردم است . نقش بعدی ما تشویق مردم به حضور حداکثری  در انتخابات و پشتیبانی از انقلاب که نقشی اساسی و مهم می باشد.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد با تاکیید بر این جمله رهبری که مسجد نباید سکولار باشد گفت: ما مسجد سکولار نداریم مسجد سیاسی متولد شده است و نمی تواند در برابر مسائل سیاسی و اجتماعی بی تفاوت باشد . مسجد نقشی اساسی در گفتمان انقلاب اسلامی دارد و محو اصلی انقلاب بوده است . مساجد باید ستاد انتخابات ولایت و انقلاب باشند با این توضیح که ائمه جماعت محورهای را که مقام معظم رهبری گفتند را تببین و روشن کنند تا مردم برای انتخاب اصلح دچار سر در گمی نشوند.

وی در ادامه افزود: مساجد نباید ستاد تبلیغات برای شخص و اشخاص شود و ائمه جماعات مردم را برای انتخاب اصلح در هر دو انتخابات راهنمایی کنند.

 

https://www.masjed.ir/u/1Bk

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در نشست هیئت امنای بنیاد هدایت مطرح شد؛
 
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران حج:
 
پیام تسلیت رئیس مرکز درپی درگذشت آیت‌الله نجفی
 
همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛