دوشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۹
سرویس : ناحیه مصطفی خمینی
کد خبر : ۲۸۴۵۵
گزارشگر : اصغری سعید علی اصغری
شورای محله

حجت الاسلام محبی:عبادت توأم با اطاعت از امامت و ولایت،بهترین راه کسب معنویت است

جلسه شورای محله امام حسن مجتبی(ع)برگزار شد

به گزارش گزارشگر ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره)،دومین جلسه شورای محله امام حسن مجتبی(ع) در سال جاری،عصر یکشنبه با حضور حجت الاسلام آشوری معاون ناحیه مذکور،اعضای شورای محله امام حسن مجتبی(ع) و مهدی عباسی شهردار منطقه هفده با موضوع " استفاده صحیح از فرصت تبلیغ در ماه مبارک رمضان " در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در خیابان شهید غلامرضایی(زمزم)-خیابان جهاد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال محبی رابط شورای محله امام حسن مجتبی(ع) و امام جماعت مسجد اعظم امام خمینی(ره) در جمع ائمه جماعات منطقه هفده با بیان اینکه برای هر چیزی بهاری است و بهار قرآن ماه رمضان است،خاطرنشان کرد،در ایّام ماه مبارک رمضان برنامه ریزی لازم برای فراگیری نوجوانان و جوانان و آشنایی آنها با معارف قرآنی را داشته باشیم و از فرصت حضور مردم در مساجد برای آموزش مسائل شرعی استفاده نماییم.

توجه به اخلاقیات از دیگر موارد مورد اشاره حجت الاسلام و المسلمین محبی بود که در این زمینه اخلاق عمومی و اخلاق خانواده و دعوت از متخصصین برای بیان مسائل اخلاقی در مساجد،از نکات بارز سخنان وی بود.

رابط شورای محله امام حسن مجتبی(ع) توجه به اقتصاد مقاومتی و پرهیز از اصراف در افطاریهای ماه مبارک رمضان و استفاده صحیح از منابع موجود را مورد تاکید قرار داد.وی در خاتمه عبادت توأم با اطاعت از امامت و ولایت را بهترین راه کسب معنویت دانست و ماه مبارک رمضان را فرصتی مغتنم برای خودسازی و قرب الهی توصیف کرد.

عباسی شهردار منطقه هفده با حضور در جلسه شورای محله امام حسن مجتبی(ع) با توجه به در پیش بودن انتخابات،روشنگری و دعوت از مردم  توسط ائمه جماعات مساجد به منظور حضور حماسی در پای صندوقهای رأی را امری ضروری دانست و افزود،مهم آنست که ما به تکلیف خود عمل کنیم که برای تحقق این موضوع تبلیغ و راهنمایی مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

  

  

  

  

 

ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره)
https://www.masjed.ir/u/3aW

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در نشست هیئت امنای بنیاد هدایت مطرح شد؛
 
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران حج:
 
پیام تسلیت رئیس مرکز درپی درگذشت آیت‌الله نجفی
 
همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛