شنبه / ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۴۶۳۶
گزارشگر : ایده ایده
حجت الاسلام ذاکر مطرح کرد:

یاری مساجد به سیل زدگان با پویش «رفیق گلستان باشیم»

معاون فرهنگی ـ اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: پویش «رفیق گلستان باشیم» هم اکنون در تمامی مساجد تهران با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی منازل و تهیه لوازم خانگی سیل‌زدگان شمال کشور در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر، معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت‌وگو با فارس در تشریح فعالیت‌های پیش‌بینی شده در قالب پویش «#رفیق‌ـ‌گلستان‌ـ‌باشیم» اظهارداشت: این مرکز براساس تفاهم‌نامه منعقد شده با کمیته امداد امام خمینی(ره) و هماهنگی‌های صورت گرفته با ائمه جماعات مساجد تهران طرح «رفیق گلستان باشیم» را به منظور تشویق مردم جهت کمک‌رسانی نقدی و غیرنقدی به سیل‌زدگان استان گلستان اجرایی می‌کند.

 رفیق گلستان باشیم
 
وی ادامه داد: با توجه به وقوع سیل در استان گلستان و بی‌خانمان شدن جمع کثیری از خانواده‌ها، کمک‌های غیرنقدی مردم شامل اقلام نو مانند؛ پتو، والور و ... در مساجد جمع‌آوری می‌شود و سپس برای تجمیع و ارسال به اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان‌ تهران ارسال می‌شود.
 
حجت السلام ذاکر گفت: علاقه‌مندان برای کمک‌رسانی نقدی نیز می‌توانند مبالغ خود را به شماره حساب‌های اعلام شده از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) واریز کنند.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در پایان خاطرنشان کرد: این پویش هم اکنون در تمامی مساجد تهران با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی منازل و تهیه لوازم خانگی سیل‌زدگان شمال کشور در حال برگزاری است و از ائمه جماعت نیز خواستاریم تا مردم را برای یاری سیل‌زدگان تشویق و ترغیب کنند.

 

فارس
https://www.masjed.ir/u/7rM

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: