چهارشنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۹
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۴۹۹۱
گزارشگر : ایده ایده
مدیر ناحیه شهید بهشتی مطرح کرد:

ابلاغیه ناحیه بهشتی به مساجد در ماه محرم

مدیر ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد تصریح کرد: طی ابلاغیه و شیوه نامه ای از ائمه جماعات مساجد خواسته شده است که نسبت به کیفی سازی برنامه های تبلیغی در این ایام اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام «محسن کرمانی» در گفت و گو با شبستان،‌ با اشاره به برنامه هایی که همزمان با ماه محرم در مساجد شرق تهران برگزار می شود، اظهار کرد: در آستانه ماه محرم فضاسازی و سیاه پوشی  مساجد ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد در دستور کار قرارگرفته است.

 

مدیر ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد تصریح کرد: همچنین طی ابلاغیه و شیوه نامه ای از ائمه جماعات مساجد خواسته شده است که نسبت به کیفی سازی برنامه های تبلیغی در این ایام اهتمام داشته باشند.

 

وی به اجرای طرح «شمیم حسینی» با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه تهران اشاره کرد و افزود: مساجد و هیئات مذهبی می توانند نیازمندی هایشان برای اقامه عزای حسینی را از نمایشگاهی که در امامزادگان برگزار می‌شود، با تخفیف خریداری کنند.

 

مدیر ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد تاکید کرد: همچنین، در آستانه محرم همایش تبلیغی برای ائمه جماعات تهران برگزار و نکات و مباحث تبلیغی که در این ایام باید مورد توجه قرار گیرد، به آنها یادآوری می شود.

 

حجت الاسلام کرمانی اقامه نماز اول وقت در روز عاشورای حسینی را از موضوعات مورد تاکید به ائمه جماعت دانست و خاطرنشان کرد: در ناحیه شهید بهشتی بیش از 292 مسجد فعالیت می کنند که همه این مساجد برای دهه اول ماه محرم ویژه برنامه هایی را اجرا می کنند.

 

گفتنی است، ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد شامل مساجد مناطق ۴،۷،۸ و ۱۳ می شود.

https://www.masjed.ir/u/7Ew

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری