اخبار

همایش بزرگ فاطمی در مسجد جامع و مصلی گناباد

همایش بزرگ فاطمی به مناسبت سالروز تولد حضرت فاطمه(س) با حضور جمع کثیری از بانوان گناباد در مسجد جامع و مصلی این شهر برگزار شد.

به گزارش پرتال مرکز امورمساجد،  این همایش به مناسبت سالروز تولد حضرت فاطمه (س) و با حضور بیش از 2 هزار نفر از بانوان گنابادی در مسجد جامع و مصلی این شهر برگزار شد.
قبل از برگزاری این همایش، بانوان گناباد مسیر میدان امام (ره) تا مسجد جامع و مصلی این شهر را پیمودند و با پخش شیرینی و شربت سالروز بزرگ بانوی اسلام را گرامی داشتند.
مولودی خوانی و همخوانی گروه تواشیح معراج از دیگر برنامه های این همایش بود.
امام جمعه گناباد در این مراسم با تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) گفت: روز ولادت حضرت زهرا (س) به عنوان روز مادر و تجلیل از مقام زن نامیده شده لذا این روز فرصتی برای شناخت بیشتر آن بزرگوار و پیروی و الگو قراردادن ایشان است.
حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود: یکی از درس های مهمی که همه دختران و بانوان باید از آن بزرگوار بیاموزند درس های حیا، حجاب، عفاف و پاکدامنی است.
وی اذعان داشت: رعایت حجاب و عفاف که راه و رسم زندگی حضرت زهرا(س) است، موجب تقرب به خدا، مایه آرامش روانی جامعه و زمینه ساز عزت و احترام خود بانوان و تمامی خانواده ها می شود.

۳۱ فروردین ۱۳۹۳ ۱۶:۰۵
فارس |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید