اخبار

متن پیام رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در بزرگداشت یوم الله 22 بهمن صادر شد

متن پیام رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در بزرگداشت یوم الله 22 بهمن صادر شد
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، پیامی را خطاب به ائمه جماعات در خصوص بزرگداشت یوم الله 22 بهمن اعلام کرد که متن آن منتشر شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد،پیامی را خطاب به ائمه جماعات در خصوص بزرگداشت یوم الله 22 بهمن اعلام کرد که متن کامل آن به این شرح است:

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

محضر ذی شرافت ائمّه محترم جماعات مساجد استان تهران دامت برکاته

سلام علیکم و رحمة الله

سی و ششمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را پشت سر می­گذاریم و آغاز سی و هفتمین سال غلبه حق بر باطل و ایمان بر طاغوت را گرامی می داریم. دهه فجر و 22 بهمن در هر سال از مصادیق روشن ایّام الله است و تذکّر و گرامیداشت و توجه به آن واقعه بزرگ نمونه بارز شکر نعمت های الهی است که «وَ إِذْ تَأَذَّنَ

رَبُّکُم لَئِنْ شَکَرْتُم لَأَزِیدَنَّکُم».

 دهه فجر تبلور پیوند دیرینه ی امّت و امامت و تجلّی درخشان الطاف الهی و توجّهات خاصّه حضرت بقیّة الله الاعظم ارواحنا فداه بر ملّت مسلمان ایران و همه ملّت های آزاده است. دهه فجر و 22 بهمن سالروز تولّد حقیقی بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی و آغاز درخشش دوباره ی نیابت عامّه امام عصر علیه السّلام در جلوه تامّه آن، ولایت فقیه و ظهور پدیده ناب مردم سالاری دینی در عصر حاضر است.

انقلاب عظیم و بی نظیر اسلامی که از مبدأ زمانی عاشورا و محرّم در پانزده خرداد و از مبدأ مکانی مساجد و حوزه های علمیّه و محافل و هیئت های مذهبی آغاز شده بود با پرچمداری حضرت روح الله و پیشتازی روحانیّت انقلابی و همراهی همه ی اقشار و اصناف مؤمن و متدیّن به ویژه جوانان بیداردل ایران اسلامی در مساجد و حوزه های علمیّه و دانشگاه ها و مدارس و بازار و محیط های کارگری و تا عمق شهرها و روستاها ادامه یافت و در سال 57 و دهه ی فجر ماندگار آن به اوج رسید و به ثمر نشست.

در همه ی این سی و شش سال مردم عزیز، صبور و مقاوم ایران اسلامی در اقتداء به امام راحل عظیم الشأن و تأسّی به امام امّت اسلام حضرت آیة الله العظمی خامنه ای دامت برکاته، در همه ی عرصه ها و صحنه ها الگویی روشن از حرکت رو به جلوی فرهنگ و تمدّن اسلامی را فراروی جهانیان قرار داده اند و همین مقاومت، بحمدالله منشأ و مبدأ برکات و نتایج عظیمی شده است که آثار آن را در همه ی جهان به ویژه جهان اسلام مشاهده می کنیم.

امروز پس از سی و شش سال مقاومت اسلامی مردم عزیزمان و در اوج جنگ روانی، سیاسی و اقتصادی استکبار می بینیم که رهبر عزیزمان از بلندای اندیشه و بصیرت الهی جوانان و آینده سازان آمریکا و اروپا را مخاطب قرار داده و فطرت ها و افکار آنان را به اسلام ناب محمّدی دعوت کرده و زبونی و ضعف استکبار و زوال صهیونیسم غاصب را نوید داده اند.

مردم قدرشناس و بصیر این سرزمین الهی ، علیرغم همه سختی ها و رنج ها که محصول توطئه ها و نیرنگ های دشمن و در مواردی نتیجه برخی ضعف ها و کوتاهی ها است، با درک عمیق از شعار اصلی انقلاب؛ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، و با روحیه ی ضدّ استکباری و سرشار از نفرت انقلابی به آمریکای جهانخوار و صهیونیسم پلید و مزدوران تکفیری به میدان می آیند و فضای ایران اسلامی به ویژه امّ القرای جهان اسلام را سرشار از عشق و ارادت به حضرت محمّد مصطفی صلّی الله علیه و آله و اهل بیت آن حضرت خواهند کردحماسه ی امسال دهه ی فجر و 22 بهمن مانند همیشه با هدایت شما پرچمداران بصیرت از سنگر مساجد آفریده خواهد شد و به یاری خدا شاهد حضور کم نظیر همه ی اقشار و اصناف از مردم عزیزمان در این میثاق دینی و انقلابی خواهیم بود.

از همه ائمّه محترم و عزیز جماعات مساجد در شهرها و روستاهای استان به ویژه در امّ القرای جهان اسلام تقاضا دارم مانند همیشه و هر سال با تدبیر و درایت و همراهی عزیزان بسیجی و امناء محترم و سایر فعّالان و کارگزاران مساجد، برنامه هایی فاخر، با نشاط انقلابی، و مشارکت فعّال اهالی مساجد و محلّات، را تدارک دیده و وظیفه ی دینی و انقلابی ای که در برابر شهیدان عزیز و امام راحلمان داریم ادا فرمایند.

بی تردید پیشتازی مساجد و اهالی مسجد در ترویج و تبیین اندیشه ناب انقلابی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با رویکردهای روزآمد و با بهره مندی هنرمندانه از ابزارهای انتقال پیام سهم عظیمی در ایفای این نقش خواهد داشتان شاء الله دهه ی فجر و راهپیمایی بزرگ ضدّ آمریکایی و ضدّ صهیونیستی مردم عزیزمان، برگ افتخار دیگری در کتاب پرافتخار انقلاب اسلامی خواهد بود.

با قدرشناسی از تلاش ها و مجاهدت های شما مشاعل هدایت، سربلندی و توفیق تان را در ترویج معارف اسلامی و انقلابی تحت هدایت های الهی رهبر عزیزمان از درگاه خداوند علیم و قدیر تمنّا می کنم.

والسّلام علیکم و رحمة الله

خدمتگزار شما

محمد جواد حاج علی اکبری

 

 

۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۲:۱۹

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید