اخبار

فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در روستاها افزایش می یابد.(ایرنا.92/02/15)

اصفهان - مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان با تاکید بر حمایت از کانون های روستایی، از ارتقای کمی و کیفی فعالیت های کانون مساجد در روستاها خبر داد.
به گزارش روز شنبه روابط عمومی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، حجت الاسلام ˈرمضانعلی معتمدیˈ افزود: با ارتقای این فعالیت ها در روستاها می توان مباحث دینی و فرهنگی را با غنای بیشتری به روستاییان ارائه داد.

وی با اشاره به جایگاه و نقش کانون های مساجد در جامعه، رشد و توسعه فرهنگی را نیازمند توجه ویژه به کانون های مساجد دانست.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت کانون های مساجد، گفت: این توجه ویژه به کانون های مساجد، وظیفه و مسوولیت متولیان این حوزه را سنگین تر کرده است.

حجت الاسلام معتمدی ادامه داد: امروز هدف اصلی دشمن هجمه فرهنگی و تضعیف بنیه اعتقادی جوانان و نوجوانان کشور است و کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره نهادی تاثیرگذار در برابر انواع هجمه های دشمنان بوده اند.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند به عنوان یک عامل اثرگزار و قوی، در زمینه رشد کمالات معنوی و روحی افراد تاثیر بسزایی داشته باشند، گفت: در زمینه کانون های تازه تاسیس باید برنامه منسجم حمایتی وجود داشته باشد.

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان به یک هزار و 428 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان اصفهان اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی این تعداد کانون، افتخاری برای شهر گنبدهای فیروزه ای است و ما در تلاشیم تا کیفی سازی فعالیت های کانون های مساجد را با برنامه ریزی صحیح و جامع ارتقا بخشیم.
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۴۷
خبرگزاری ایرنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید