اخبار

بزرگترین جشن مولودی خوانی در مسجد جامع سقز

نادر فخری، فرماندار و رئیس ستاد شئون فرهنگی - دینی شهرستان سقز با تبریک به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) از برگزاری نماز وحدت و قرائت دعای وحدت در مساجد با حضور گسترده مردم و مسئولان در روزپنج شنبه 26 دی ماه برای اولین بار در این شهرستان به امامت امام جمعه سقز خبر داد.

به گزارش پرتال مرکز امور مساجد، نادر فخری، فرماندار و رئیس ستاد شئون فرهنگی - دینی شهرستان سقز با اعلام این خبر بیان کرد: برگزاری بزرگ ترین جشن مولودی خوانی در مسجد جامع شهر سقز در 12 ربیع الاول، برگزاری ده ها مراسم دیگر مولودی خوانی در هفته وحدت در سه مسجد حاشیه شهر سقز و مساجد روستا و تکیه ها و اماکن مذهبی، برگزاری مسابقات سوره محمد در 7 روستا، برپایی جشن های وحدت توسط تعدادی از دهیاری ها، فضاسازی و آذین بندی و چراغانی میادین از جمله برنامه هایی است که در هفته وحدت در شهرستان سقز اجرا خواهد شد.
فرماندار سقز از برگزاری نماز وحدت وقرائت دعای وحدت با حضور گسترده مردم و مسئولان در روز پنج شنبه 26 دی ماه برای اولین بار در این شهرستان به امامت امام جمعه سقز خبر داد.
ماموستا عبدالرحمان حسین زاده، امام جمعه سقز در این جلسه عنوان کرد: دشمنان نظام مقدس اسلامی ایران به دنبال زیر سئوال بردن ارزش ها و معنویات مسلمانان بوده و هستند و تلاش می کنند این اتحاد را از بین ببرند.
امام جمعه سقز حضرت محمد(ص) را پیامبر نور و رحمت و پایه اصلی دین اسلام، اخوت و برادری و وحدت توصیف و بر پیروی از راه و روش آن حضرت تأکید کرد.

۲۳ دی ۱۳۹۲ ۱۸:۰۷
ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید