سه شنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۷ / ۱۸:۱۴
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۳۶۵۳
گزارشگر : ایده ایده
شهردارمنطقه۱۳ مطرح کرد:

کسب رضایتمندی شهروندان در گرو ارتباط مستمر با مساجد

شهردارمنطقه۱۳ بر لزوم تعامل میان مساجد و مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: رضایتمندی شهروندان به برکت ارتباط مستمر با مساجد کسب می شود.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13،نشست فصلی ائمه جماعات با حضور شهردار منطقه ۱۳، رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و مسئول رسیدگی به امور مساجد شرق تهران، ائمه جماعات مساجد منطقه برگزار شد.

مرتضی رحمان زاده در این نشست گفت:با توجه به نقش مهم تقویت تعامل میان مساجد و مدیریت شهری و به منظور و به منظور بررسی  هر چه بهتر مسایل و مشکلات شهروندان، دور جدید بازدید مساجد آغاز شده است که با حضور در مساجد و استفاده از نقطه نظرات ائمه جماعات، پای صحبت ها و دغدغه های مردم نشسته و به مطالبات آنها رسیدگی می کنیم.
 
شهردار منطقه ۱۳ افزود:برگزاری جلسات منظم و هدفمند در مساجد منطقه 13  ضمن اینکه به سایر مناطق، تسری یافته، باعث شده به برکت ارتباط نزدیک با شهروندان، سامانه های 1888 و 137 منطقه حائز رتبه های برتر شوند.
 
حجت الاسلام صادق زاده هم در این نشست با بیان اینکه نقش مشارکت، حمایت و همفکری ائمه جماعات در حل معضلات و مشکلات شهری بی بدیل است، از روحانیون خواست در موضوعات و مسائل شهری همراه مدیریت شهری باشند.
 
وی ایجاد آرامش و جلوگیری از انحرافات اجتماعی در وضعیت فعلی را  از وظایف اصلی روحانیون  دانست و افزود: مساجد به عنوان پایگاه فرهنگی و اجتماعی محلات به دنبال این موضوعات بود.
https://www.masjed.ir/u/73Z

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

پیام تسلیت رئیس مرکز درپی درگذشت آیت‌الله نجفی
 
همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد: