شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۸ / ۰۷:۲۹
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۵۳۱۶
گزارشگر : ایده ایده
حجه الاسلام و المسلمین نوری زاده:

بسیجی واقعی، امام جماعتی است که خالصانه تلاش میکند

حجت الاسلام و المسلمین نوری زاده: آن امام جماعتی که در خط مقدم انقلاب و سنگر مسجد، خالصانه تلاش می کند و مرهمی بردردهای مردم است، بسیجی واقعی است...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد، روابط عمومی؛ دیدار صمیمی حجت الاسلام والمسلمین نوری زاده رئیس محترم مرکز رسیدگی به امور مساجد با ائمه جماعات مساجد بازار و اعضای شورای ناحیه امام خمینی رحمه الله علیه در مسجد جزایری بازار صورت گرفت.

 

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای همه ائمه محترم جماعات مساجد بازار و بخصوص اعضای شورای ناحیه امام خمینی رحمه الله علیه افزودند:

 

مساجد امانت های خدای سبحان در دست ما هستندکه باید بکوشیم در حفظ و حراست از این امانت های الهی کوشا و ساعی باشیم. مساجد همان دریای بیکرانی است که باید در آن دلها را شستشو داد و متوجه خدای متعال کرد. مساجد کانون جذب دلهای خداجو و زلال است و چه دل هایی زلال تر و خدا جو تر از دل های جوانان. امروزه برهمه ما فرض است در توجه جوانان به مساجد بکوشیم و به گونه ای باید عمل کنیم که جوانان مساجد را خانه خود بدانند و بدان دلگرم شده و در آن پر شور حضور یابند.آن امام جماعتی که درخط مقدم انقلاب و سنگر مسجد خالصانه تلاش می کند و مرهمی بر دردهای مردم است ، بسیجی واقعی است.

 

ایشان در ادمه افزودند : کسب علم، خصوصا موضوعات علمی روز برای پاسخگو بودن به اهل مسجد بویژه جوانان جزء وظایف هر امام جماعتی است.

باید این مهم را باور کنیم که به عنوان امام جماعت مسجد، باید مرجع سوالات مردم و البته پاسخگوی آن­ها باشیم تا اهل مسجد محل پاسخ سوالات خود را در مسجد جستجو کنند و به سراغ بنگاه­های تزویر و فریب دشمن نروند.در گذشته نیز چنین بود که در مساجد، مراجع عظام تقلید و حضرات آیات و علمای بزرگ تولیت و امامت مسجد رابر عهده می­گرفتند و حتی ساعاتی را صرفا به جهت حل مشکلات مردم و پاسخ به سوالاتشان در مسجد اختصاص می­دادند و اینگونه اهل مسجد را به حضور در مسجد دلگرم تر می کردند .

در پایان این مراسم ائمه جماعات مساجد بازار در دیداری چهره به چهره مشکلات و موضوعات خود را با حجت الاسلام و المسلمین نوری زاده مطرح نمودند.


بسیجی واقعی، امام جماعتی است که خالصانه تلاش میکند
بسیجی واقعی، امام جماعتی است که خالصانه تلاش میکند
بسیجی واقعی، امام جماعتی است که خالصانه تلاش میکند

https://www.masjed.ir/u/7ON

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن