دوشنبه / ۲۷ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۴
سرویس : ویژه نامه ها
کد خبر : ۳۵۷۶۷
گزارشگر : مدیر مدیر

اهتزاز پرچم حمایت از آزادی قدس شریف و مسجد الاقصی بر فراز مساجد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد؛ این مرکز رسیدگی در راستای عمل به منویّات حکیمانه‌ی رهبرمعظّم انقلاب اسلامیمدّظلّه، مبنی بر پرداختن به روز جهانی مسجد به عنوان یک روز انقلابی، با هدف جریان‌سازی و در مسیر نیل به تمدّن نوین اسلامی برنامه‌ی ویژه‌ای تدارک دیده است.

بغض فروخورده‌ی مردم انقلابی و جوانان پرشور و شعوری که فرصت راهپیمایی روز قدس امسال را برای ابراز خشم و انزجار نسبت به دولت تروریست آمریکا و رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی از دست دادند، در موقف " روز جهانی مسجد " که با روز اوّل ماه محرم مقارن شده است، می‌‌تواند جنبشی بین‌المللی و موجی رسانه‌‌ای را رقم بزند که صدای آن در اقصی نقاط جهان طنین‌انداز شود و پیشتازی مساجد را در یادآوری نقاط مشترک فکری و ایدئولوژیک مسلمانان و امّت واحده متجلّی نماید.

241 مسجد استان تهران به نشانه ماه‌های باقیمانده از حداکثر عمر نکبت‌بار و 300 ماهه‌ی صهیونیست‌ها که در 18شهریور سال 1394 از سوی ولیّ امر مسلمین جهان پیش‌بینی شد، پرچم نمادین حمایت از آزادی مسجدالأقصی و نفی معامله‌ی شیطانی قرن را در روز 31 مرداد بر فراز گنبد یا گلدسته‌ی خود به اهتزاز در خواهند آورد و فریاد مستضعفان عالم و انتظار آزادگان را برای انتقام و نابودی استکبارجهانی در روز موعود، طنین انداز خواهند نمود. انتقام محتومی که عمقی تا پانزده قرن قبل و گستره‌ای از واقعه عاشورا تا شهادت سردار رشید سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی(ره) خواهد داشت و قبله‌ی اوّل مسلمانان را به آغوش امّت واحده بازخواهد گرداند. یادآور می‌شود، بیست و یکم اوت هر سال که مصادف با 31 مرداد است، روز جهانی مساجد نامگذاری شده است. در سال 1348 در چنین روزی مسجدالاقصی که قبله‌ی اوّل مسلمین جهان است، توسّط صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد.


 

https://www.masjed.ir/u/83m

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن