یکشنبه / ۹ آذر ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۰
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۵۸۶۵
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
پیام مرکز رسیدگی به امور مساجد

در پی شهادت دانشمند دفاعی و علمی دکتر فخری زاده

این سردار سرافراز عرصه ی علم و جهاد، استادی خلاق، پژوهشگری مبتکر و مدیری توانمند بود که از پرچمداران علم نافع به شمار می رفت.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، در پی شهادت دانشمند علمی و دفاعی کشور آقای دکتر محسن فخری زاده مرکز رسیدگی به امور مساجد پیامی را منتشر کرد که در ذیل میخوانیم.

 

بسم رب الشهداء والصدیقین
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا احزاب/۲۳

پس از سالها مجاهدت و خدمت، دانشمند فرهیخته و گمنام، جناب آقای دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری های وزارت دفاع به قافله ی شهیدان پیوست.

این سردار سرافراز عرصه ی علم و جهاد، استادی خلاق، پژوهشگری مبتکر و مدیری توانمند بود که از پرچمداران علم نافع به شمار می رفت. این دانشمند مجاهد در دوران خدمت خود، دستاوردهای متعالی هشت سال دفاع مقدس را با تحقیقات، دانش نوین و فناوری روز به هم آمیخت و ماحصل آنرا به عرصه ی خدمت برای ملت بزرگ ایران عرضه کرده بود. شهیدی که همراه یاران همسنگرش، اقتدار ایران عزیز را به تراز مطلوب و بازدارندگی فعال رسانده و آخرین جهاد علمی ایشان تلاش برای کاهش آلام مردم عزیزمان در مقابله با ویروس منحوس کرونا بود.

استکبار جهانی و صهیونیسم خبیث، اکنون بیش از هر زمان دیگر، به نقاط قوت، قدرت علمی و دفاعی ملت بزرگ ایران پی برده اند؛ از این رو هدف اول ترورهای بزدلانه و ناجوانمردانه ی آن ها، دانشمندان و مدیران مبتکر و توانمند عرصه ی علم و فناوری هستند. این بار نیز دانشمندی مخلص و مدیری مقتدر هدف انفجار عقده های مسموم مزدوران آمریکای جهانخوار و صهیونیستهای ددمنش قرار گرفت.

ائمه جماعات و نمازگزاران و اهالی محترم مساجد، باقلبی آکنده از اندوه، شهادت این سردار دانشمند و مدیر توانا را به محضر حضرت ولیعصر(ارواحنا فداه)، رهبر حکیم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران، شاگردان، همکاران و همسنگران داغدار و بویژه به خانواده مکرم و وابستگان آن شهید عزیز، تبریک و تسلیت میگویند.

بدون تردید مسیر نورانی این شهید والامقام توسط همسنگران ایشان با قوت و اقتدار ادامه خواهد یافت و انتقام سخت و کوبنده برای آمران، طراحان و عاملان این واقعه ی دردناک، همانگونه که بحق مورد انتظار مردم داغدیده است، رقم خواهد خورد. ان شاءالله.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.
مرکز رسیدگی به امور مساجد

https://www.masjed.ir/u/86l

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن