شنبه / ۱۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۴
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۵۸۷۱
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
شب یلدایی‌ که شیرین خواهد شد

مرحله 32 کمک مومنانه مسجد نظام مافی

حجت الاسلام حسین زاده : از فروردین‌ماه ۹۹ که مقام معظم رهبری به رزمایش همدلی اشاره کردند، عملاً مسجد ما هیچ‌گاه فعالیت‌های خود را تعطیل نکرد و تاکنون ۳۲ طرح همدلی و کمک‌رسانی را اجرایی کردیم.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد ، مسجد نظام مافی واقع در جنت آباد جنوبی در حال حاضر سی و دومین مرحله از کمکهای مومنانه را آماده سازی نموده است تا در هفته های جاری پس از تکمیل شده برای نیازمندان ارسال نماید.

به همین خاطر با امام این مسجد حجت‌الاسلام سیدمحمدتقی حسین‌زاده گفتگویی صورت گرفته که ایشان با اشاره به فعالیت‌های این مسجد در سال ۹۹ و در قالب هملیات محله محور مساجد اظهار داشت : از فروردین‌ماه ۹۹ که مقام معظم رهبری به رزمایش همدلی اشاره کردند، عملاً مسجد ما هیچ‌گاه فعالیت‌های خود را تعطیل نکرد و تاکنون ۳۲ طرح همدلی را اجرایی کردیم و سی‌و سومین طرح همدلی ما به مناسبت شب یلدا خواهد بود که بنا داریم ۱۱۰ هزار کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی به نیازمندان اهدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته بسیج و به نیت حضرت معصومه (س) ۱۲۰ بسته سبد کالا هر بسته به ارزش ۵۰۰ هزار تومان تهیه و میان نیازمندان توزیع شد، تصریح کرد: در این بسته‌ها علاوه بر تمام اقلام مورد نیاز گوشت نیز برای خانواده‌های نیازمند درنظر گرفته شد. این طرح همدلی ۳۱ ما بود.

حسین‌زاده ادامه داد: همدلی سی و دوم ما حواله ۲۸ هزار نان بود که در مجموع به ارزش ۵۰ میلیون تومان میان نیازمندان جنت‌آباد و کن توزیع خواهد شد. در این راستا تا اسفندماه با ۱۰ نانوایی هماهنگ شده است تا ان‌شاء‌الله در این چندماهه به نیازمندان با این حواله‌ها نان رایگان دهند.

امام جماعت مسجد نظام مافی با اشاره به اینکه بنا داریم تا پایان سال ۴۴ مرحله همدلی اجرایی کنیم، گفت: تا زمانی که کرونا هست، مسجد ما با قوت کنار بیماران و آسیب‌دیدگان خواهد بود و تلاش می‌کنیم تا بتواینم باری از دوش نیازمندان برداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام خیرین و مردم نیز دعوت کنیم تا برای کمک و مشارکت در این طرح‌های همدلی به ما کمک‌رسانی کنند که برای این امر یا می‌توانند به صورت حضوری به مسجد واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی در غرب تهران مراجعه یا به صفحات مجازی مسجد در شبکه‌های اجتماعی به نشانی masjed_nezammafi مراجعه کنند.

https://www.masjed.ir/u/86r
عملیات محله محور ، مسجد پایه مسجد نظام مافی 11
عملیات محله محور ، مسجد پایه مسجد نظام مافی 13
عملیات محله محور ، مسجد پایه مسجد نظام مافی 12
عملیات محله محور ، مسجد پایه مسجد نظام مافی 10
عملیات محله محور ، مسجد پایه مسجد نظام مافی 9
عملیات محله محور ، مسجد پایه مسجد نظام مافی 8
عملیات محله محور ، مسجد پایه مسجد نظام مافی 7
عملیات محله محور ، مسجد پایه مسجد نظام مافی 6
عملیات محله محور ، مسجد پایه مسجد نظام مافی 5
عملیات محله محور ، مسجد پایه مسجد نظام مافی 4
صفحه ۱ از ۲

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری