دوشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۱
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۵۹۸۲
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
امام جماعت مسجد «حضرت سیدالشهدا(ع)»:

تداوم کمک مومنانه مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) به نیازمندان در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب

حجت‌الاسلام والمسلمین اشرفی گفت: کمک مومنانه اهالی مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) به نیازمندان که با شیوع ویروس کرونا گسترش یافت، همزمان با ایام الله دهه فجر چهل و دومین سالگرد انقلاب ادامه می‌یابد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام والمسلمین «حسین اشرفی» با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا موجب کاهش حضور مردم در مساجد شد، اظهار کرد: با وجود این وضعیت مسجدی ها در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش مواسات و همدلی بیش از دوره شیوع این ویروس به نیازمندان کمک می کنند.

امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) (واقع در تهران، تهرانپارس، چهارراه اشراق) افزود: کمک مومنانه مسجدی ها به نیازمدان در دوره کرونا همزمان با مناسبت های مختلف گسترش می یابد که در همین راستا این خدمت رسانی همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: کمک مومنانه اهالی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) به نیازمندان که با شیوع ویروس کرونا گسترش یافت، همزمان با ایام الله دهه فجر چهل و دومین سالگرد انقلاب ادامه می یابد که شامل توزیع 100 بسته ارزاق و بهداشتی است.

اشرفی در ادامه به برگزاری مراسم گرامی داشت آیت الله حیدرعلی جلالی خمینی در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) در روز سه شنبه، 21 بهمن و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، گفت: این مرحوم زندگی خود را وقف اشاعه معارف قرآن کریم و چهارده معصوم (ع)، پیروزی انقلاب اسلامی و خدمت به مردم کردند و در این راستا همواره از ظرفیت مساجد استفاده کردند.

وی در ادامه به برگزاری برنامه نماز جماعت و سایر برنامه ها در مناسبت های مختلف در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) اشاره و اظهار کرد: تبعیت از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا وظیفه همگان است و ما در این مسجد کاملا از مصوبات این ستاد ملی اطاعات کردیم، هرچند خدمت رسانی به نیازمندان و برگزاری برنامه ها به صورت مجازی را طی دوره شیوع ویروس کرونا فراموش نکردیم.
https://www.masjed.ir/u/88A

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد:
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در نمازجمعه: