جمعه / ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۱:۲۵
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۵۹۹۱
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
امام جماعت مسجد کمیل:

برگزاری جشن‌های دهه فجر انقلاب به همت مسجدی‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی گفت: جشن‌های دهه فجر انقلاب به همت اهالی مسجد کمیل با راه‌اندازی کاروان خودرویی و موتوری در سطح خیابان دماوند و برپایی نمایشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد موسوی» با بیان اینکه جشن های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به حضوری و مجازی در مسجد کمیل برگزار می شود، اظهار کرد: نمایشگاه انقلاب نیز به مدت دو روز در فضای این مسجد برپا شده است که تاریخچه ای از انقلاب اسلامی را به صورت مفید و مختصر در قالب دیوار نوشته و عکس و بنر بیان می کند. همچنین زندگی نامه حجت الاسلام والمسلمین علی انتشاری نجف آبادی -امام جماعت فقید مسجد کمیل که از روحانیون مبارز و یاران امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود و در سال 1394 درگذشت- با محوریت شخصیت انقلابی وی، در قالب بروشور میان نمازگزاران این مسجد و کسانی که از این نمایشگاه بازدید می کنند، توزیع می شود.

امام جماعت مسجد کمیل (واقع در تهران، خیابان دماوند، نرسیده به چهارراه آیت) افزود: امسال به دلیل محدودیت در برگزاری برنامه ها با حضور حداکثری مردم به ویژه در روز 22 بهمن، جشن های دهه فجر انقلاب به همت اهالی این مسجد با راه اندازی کاروان خودرویی و موتوری در سطح خیابان دماوند برگزار می شود.

وی اضافه کرد: مسجد کمیل در ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) طرح «هر خانه، یک حسینیه، یک پرچم» را اجرا کرد که طی آن به هر یک از نمازگزاران این مسجد، پرچم سیاه به منظور نصب بر سر در منازل شان اهدا شد، اکنون طرح «هر خانه، یک پرچم» را اجرا می کند که طی آن پرچم جمهوری اسلامی ایران را میان نمازگزاران مسجد کمیل و تعدادی از ساکنان منطقه نارمک توزیع می کند.

موسوی در ادامه به مشارکت اهالی مسجد کمیل در اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح منطقه نارمک تهران اشاره کرد و گفت: بسیجیان این مسجد به در منازل مردم این منطقه می روند و بر جا لازم باشد، افراد مبتلا به بیماری کرونا را به مراکز درمانی معرفی می کنند و به خانواده های نیازمند، بسته معیشتی و اقلام بهداشتی اهدا می کنند.
https://www.masjed.ir/u/88X

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد:
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در نمازجمعه: