پنج شنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۰:۵۹
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۰۰۸
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
امام جماعت مسجد «مَلِک»:

حمایت از ۶۰۰ خانواده محروم در طول سال

حجت‌الاسلام انگجی با بیان اینکه خیریه مسجد ملک در مجموع ۶۰۰ خانواده محروم را تحت پوشش دارد، گفت: اهالی این خانه خدا در ماه رجب به ۳۰۰ خانواده نیازمند در قالب بسته ارزاق یا توزیع گوشت و مرغ کمک می‌کنند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام والمسلمین «سید علی انگجی» با بیان اینکه تعطیلی بازار تهران در پی شیوع ویروس کرونا موجب کاهش بسیاری از برنامه های مساجد واقع در این بازار شده است، اظهار کرد: با وجود کاهش درآمد کسبه بازار بزرگ تهران در این دوره، کمک رسانی به نیازمندان همسو با توصیه مقام معظم رهبری درباره رزمایش مواسات و همدلی همچنان ادامه دارد.

امام جماعت مسجد ملک (واقع در تهران، بازار بزرگ، بازار عباس آباد، کچه حمام چال) افزود: خیریه این مسجد در دوره شیوع ویروس کرونا نیز فعال بود و گروه تحقیق در بررسی وضعیت 30 خانواده جدید موفق عمل کرد و در مجموع هر ماه به 300 خانواده، کمک می شود و به طور میانگین هر ماه به 300 فرد نیازمند که به این مسجد مراجعه می کنند کمک هایی صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: اهالی مسجد ملک در ماه رجب به 300 خانواده نیازمند در قالب بسته ارزاق یا توزیع گوشت و مرغ و کارت هدیه یا کمک های نقدی کمک می کنند.

انگجی گفت: خیریه مسجد ملک در مجموع 600 خانواده محروم را تحت پوشش دارد که برخی از آنها کمک های ماهیانه، برخی کمک های فصلی و برخی نیز دو سه نوبت کمک در طول سال را از این مسجد دریافت می کنند. خدمت رسانی اهالی این مسجد به نیازمندان سابقه 50 ساله دارد.

وی با بیان اینکه نماز جماعت در دو نوبت ظهر و شب در مسجد ملک در دوره کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: به همت بسیجیان و هیئت امنای این مسجد بیش از 20 هزار ماسک، دستکش و محلول ضد عفونی کننده طی یک سال اخیر میان نمازگزاران مسجد ملک، کسبه بازار عباس آباد و خانواده های نیازمند توزیع شده است.
https://www.masjed.ir/u/89l

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: