دوشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۴:۳۰
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۰۶۸
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
همدلی اهالی مسجد جامع نظام مافی

اجرای همدلی ۴۵ مسجد جامع نظام‌مافی به ارزش ۸۷۰ میلیون ریال

حجت‌الاسلام حسین‌زاده از اجرای چهل و پنجمین همدلی اهالی مسجد جامع نظام مافی خبر داد و گفت: در این مرحله از همدلی‌ها ۱۴۵ سبد کالا هر کدام به ارزش ۶۰۰ هزار تومان بین خانوارهای محروم و بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام حسین‌زاده  از اجرای چهل و پنجمین همدلی اهالی مسجد جامع نظام مافی خبر داد و اظهار کرد: مسجد جامع نظام مافی واقع در غرب تهران بلوار آیت الله کاشانی، از ابتدای سال 99 تا کنون و بعد از فرمایش مقام معظم رهبری توفیق داشته 45 همدلی را به منظور کمک رسانی به محرومان و نیازمندان اجرا کند.

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی ادامه داد: در این مرحله از همدلی اهالی مسجد نظام مافی 145 سبد کالا هر کدام به ارزش 600 هزار تومان و جمعا به ارزش 87 میلیون تومان شامل برنج، مرغ، گوشت، ماکارونی، رب، قند و شکر، چای، ماست و مواد شوینده و ضدعفونی کننده را میان خانوارهای محروم و بی بضاعت توزیع می شود.

وی با بیان اینکه هزینه همه همدلی ها در مسجد جامع نظام مافی توسط خیران تامین می شود، تاکید کرد: ما بنا داریم تا زمانی که این ویروس منحوس شیوع دارد، در کنار نیازمندان باشیم و از آسیب دیدگان کرونا نیز حمایت می کنیم.
https://www.masjed.ir/u/8bt

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: