سه شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۳
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۲۷۶
گزارشگر : حمیدرضا حیدری

امام جماعت کانون امام علی(ع) نکا: دهه کرامت فرصتی مناسب برای تجدید بیعت با ولایت است

حجت الاسلام صادقی فر گفت: دهه کرامت فرصتی مناسب برای تجدید بیعت با ولایت است و باید از لحظه لحظه های عمر برای ولایتمداری و در مسیر ولایت ماندن استفاده شود.

حجت الاسلام «حسین صادقی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درمازندران اظهار کرد: دهه کرامت دهه سراسر خیر، نیکی و عاقبت بخیر است و باید بستر تبیین و ترویج مکتب اهل بیت (ع) بویژه فرهنگ رضوی و فاطمی را در بین مردم فراهم کرد.

امام جماعت کانون فرهنگی و هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: کرامت به معنای بزرگمنشی، ارجمندی و بخشندگی است و در دهه کرامت هم باید در راستای نهادینه کردن این صفات تلاش شود.

وی خاطر نشان کرد: اهل بیت(ع) اصل و ریشه‌ کرامت هستند و باید تلاش شود تا در دهه کرامت و بعد از آن این فضیلت کرامت به عنوان ودیعه الهی در میان آحاد مردم و جامعه به فعلیت برسد.

حجت الاسلام صادقی فر گفت: دهه کرامت فرصتی مناسب برای تجدید بیعت با ولایت است و باید از لحظه لحظه های عمر برای ولایتمداری و در مسیر ولایت ماندن استفاده شود.

امام جماعت کانون امام علی(ع) نکا افزود: در شرایط امروز جامعه بیشترین دغدغه رهبری حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح است که در دهه کرامت باید در راستای تجدید دوباره با رهبری و ولایت در این راستا تلاش بیشتری کرده و دهه کرامت امسال را بیش از گذشته به دغدغه های رهبری و ولی فقیه زمان مان گوش فرا دهیم.

وی یادآور شد: حضور در انتخابات و انتخاب اصلح مهمترین وظیفه کنونی ماست و باید ضمن شرکت در این انتخابات دیگران را به این سمت سوق داده و رهرو خوبی برای ولی فقیه زمان مان باشیم.
https://www.masjed.ir/u/933

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری