سه شنبه / ۱ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۹
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۳۴۱
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
امام جماعت مسجد چهارسوق:

توزیع ۸۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند به نیت امام هشتم(ع)

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: تکریم از مدافعان سلامت و توزیع ۸۰ بسته معیشتی میان نیازمندان از جمله برنامه‌های مسجد چهارسوق در دهه کرامت است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن حسینی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه دهه کرامت دهه ترویج مهربانی، گذشت و ایثار در جامعه است، اظهار کرد: ما هر چقدر به فرهنگ رضوی نزدیک تر شویم و سیره مولایمان و ولی نعمتمان حضرت رضا (ع) را بیشتر الگوی زندگی خود قرار دهیم، بیشتر مهربان تر خواهیم بود و بیشتر صبر و گذشت خواهیم داشت و بیشتر دست نیازمندان را خواهیم گرفت.

امام جماعت مسجد چهارسوق (واقع در تهران، خیابان 15 خرداد غربی، ضلع جنوبی بازار چهارسوق) افزود: اهالی مسجد امسال نیز تمام همت خود را به کار گرفتند تا جشن های دهه کرامت را در سطحی بسیار وسیع برگزار کنند که شامل برپایی میز کرامت رضوی، تولید محتواهای آموزنده در فضای مجازی و مسابقه کتابخوانی بودند.

وی اضافه کرد: خیریه مسجد چهارسوق چهاردهمین نوبت از کمک مومنانه خود را همزمان با دهه کرامت میان 80 خانواده نیازمند توزیع کرد که هر بسته شامل گوشت، مرغ، برنج، قند، چای، شکر، کنسرو تن ماهی، حبوبات، رشته ماکارونی، پنج عدد ماسک، دستکش و محلول ضد عفونی کننده است.

حسینی در ادامه با بیان اینکه یکی از بهترین کارهایی که در دهه کرامت باید انجام شود، تقدیر و تجلیل از کسانی است که طی 16 ماه اخیر جان خود را برای دفاع از سلامتی و جان دیگران به خطر انداخته اند است، گفت: ما در همین راستا در روز میلاد حضرت امام رضا (ع) از هشت تن از مدافعان حرم تجلیل به عمل خواهیم آورد که این مراسم دوشنبه 31 خرداد ماه و همراه با جشن بزرگ میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد چهارسوق برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اهالی مسجد چهارسوق همچنین در بعد از ظهر روز سه شنبه، اول تیرماه در محوطه بازار بزرگ چهارسوق و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی جشن میلاد امام رئوف حضرت امام رضا (ع) برگزار می کنند.

پایان پیام
https://www.masjed.ir/u/960

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری