چهارشنبه / ۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۴
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۳۵۶
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
امام جماعت مسجد فاطمیه:

خدمت کریمانه به محرومان برنامه ثابت مساجد شده است

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم میان محرومان از برنامه‌های مسجد فاطمیه در دهه کرامت بود، گفت: خدمت کریمانه و رسیدگی به اقشار مستضعف به برنامه ثابت مساجد تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین «ابوالحسن رضایی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد فاطمیه (واقع در تهران، میدان تسلیحات) ایستگاه صلواتی را از شب اول دهه کرامت در این مسجد دایر کرد، اظهار کرد: علاوه بر پخش شیرینی و شربت و همچنین پخش کلیپ های مذهبی و مولودی خوانی اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش و محلول ضد عفونی نیز در این ایستگاه با تخفیف ویژه به فروش رسیده است که تمام درآمد حاصل از این کار صرف تهیه بسته های ارزاق برای توزیع به نیازمندان می شود.

امام جماعت مسجد فاطمیه ادامه داد: اهالی این مسجد همچنین 90 بسته ارزاق و 600 پرس غذای گرم را در ایام دهه کرامت میان خانواده های نیازمند توزیع کردند.

وی با اشاره به برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در مسجد فاطمیه پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در روز سه شنبه اول تیر ماه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، گفت: در این مراسم به هشت نفر از خانواده هایی که طی یک سال اخیر صاحب فرزند شده اند و نام آنها را رضا یا علیرضا قرار داده اند، هدیه ای تقدیم شد.

رضایی در ادامه با بیان اینکه دهه کرامت را باید به موعد همدلی تبدیل کرد، گفت: الحمدالله مردم ایران که بسیار متدین و عاشق اهل بیت (ع) هستند از فرصت دهه کرامت نیز برای دستگیری از نیازمندان بهره برده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اتفاق زیبایی که در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و البته با تذکر به موقع مقام معظم رهبری در زمینه خدمت به خانواده های نیازمند روی داد، امروزه به تلاش عموم مردم ایران به جریانی مستمر و فراگیر تبدیل و خوشبختانه به همت ائمه جماعات مساجد، هیئت های مذهبی و مبلغان دینی و سایر فعالان تاثیرگذار فرهنگی کمک مومنانه جزو برنامه های ثابت مساجد شده است.
https://www.masjed.ir/u/96m

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری