سه شنبه / ۵ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۰۷:۳۸
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۴۶۶
گزارشگر : مدیر مدیر

جشن غدیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کجا برویم؟

غدیر عید بزرگ مسلمانان است، عیدی که در آن تبعیت از ولایت علی(ع) بر مسلمانان واجب شد. بزرگداشت این عید، بزرگداشت دستور الهی است که از زبان نبی(ص) ابلاغ شد.

به گزارش ایکنا، به مناسبت عید بزرگ غدیر خم، جشن‌ها و مراسم متعددی در کشور برگزار می‌شود اما مسلماً صاحب این عید بزرگ راضی به آسیب دیدن شیعیان خود نیست و همیشه حفظ جان و سلامت انسان‌ها را در تمام دوران امامت و خلافت خود مدنظر داشته است.

بر همین اساس با تأکید بر اینکه جسم انسان امانت الهی است و باید مراقبت سلامت این امانت بزرگ الهی بود، محل‌های برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت که با حفظ پروتکل‌های بهداشتی اقدام به برپایی مراسم سرور اهل بیت(ع) می‌کنند را منتشر می‌کنیم.

جشن بزرگ عید ولایت

جشن بزرگ عید ولایت روز سه‌شنبه پنجم مردادماه ساعت ۱۹ روبروی مجتمع کوروش با سخنرانی حجت‌الاسلام امیر سلطانی، مداحی علیرضا رباطی و اجرای گروه سرود نور مشکات در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

هیئت رأیه‌الرضا(ع)

به مناسبت میلاد امام هادی(ع) و ایام مبارک عید غدیر، هیئت رأیه‌الرضا(ع) دوشنبه چهارم مردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم جشنی با سخنرانی و مداحی حجت‌الاسلام صراف، حیدر خمسه، کاظم غفارنژاد و اجرای گروه تواشیح ابرار در مسجد دارالسلام برگزار می‌‌کند.

مسجد جامع نظام مافی

به مناسبت عید غدیر خم، از روز چهارشنبه ششم مردادماه تا روز جمعه هشتم مردادماه مراسم جشن در مسجد جامع نظام مافی واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از سه راه جنت‌آباد جنوبی برگزار می‌شود.

روز چهارشنبه حجت‌الاسلام موسوی‌مطلق، روز پنج شنبه حجت‌الاسلام عابدینی و روز جمعه حجت‌الاسلام ماندگاری بعد از نماز مغرب و عشاء در این مسجد سخنرانی می‌کنند و حسن منصوری، سعید قربانی، مهدی میرزایی، احسان ارضی و سید محسن مرتضوی نیز به مداحی می‌پردازند. همچنین روز پنج‌شنبه هفتم مردادماه مراسم قرائت زیارت امین‌الله و سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی از ساعت ۱۲ در این مسجد برگزار می‌شود.

مسجد جامع الزهرا(س)

جشن بزرگ عید امامت روز چهارشنبه ششم مردادماه از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳ با اجرای علیرضا عینالو، گروه تواشیح ذکر، اجرای موسیقی سنتی زنده، نمازخوانی غدیر گروه میثم، نورافشانی در مسجد جامع الزهرا(س) واقع در میدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان شهید دلواری برگزار می‌شود.

این خبر تکمیل می‌شود.

انتهای پیام
https://www.masjed.ir/u/9fe

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: