چهارشنبه / ۶ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۰۰:۴۵
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۴۷۲
گزارشگر : مدیر مدیر
امام جماعت مسجدالحسین(ع) خبر داد

دیدار با سادات مسجد الحسین(ع) در صبح روز عید غدیر/ اطعام نیازمندان به نام امیرالمومنین(ع)

حجت‌الاسلام ابطحی گفت: دیدار با سادات مسجدالحسین(ع) در صبح روز عید غدیر در این مسجد صورت می‌گیرد و اهالی این مسجد در دهه ولایت و امامت نیازمندان را اطعام می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد ابطحی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه برنامه های مسجد الحسین (ع) (واقع در تهران، خیابان شوش) در دهه ولایت و امامت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، اظهار کرد: جشن میلاد امام هادی (ع) و عید غدیر به صورت حضوری و کاروان موتوری توسط اهالی این مسجد برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجدالحسین (ع) افزود: دیدار با سادات این مسجد امسال نیز طبق سنوات گذشته از ساعت ۱۰ صبح روز عید غدیر تا اذان ظهر در مسجد الحسین (ع) صورت می گیرد که طی آن از سه خانواده شهید سادات با تقدیم هدایی تقدیر به عمل می آید.

 

وی اضافه کرد: ۳۰ بسته ارزاق به مناسبت عید غدیر میان نیازمندان جنوب تهران توزیع می شود که ارزش هر بسته حدود ششصد هزار تومان و شامل برنج، قند، چای، شکر، رشته ماکارانی، حبوبات و مرغ است.

 

ابطحی در ادامه با تبیین اهمیت اطعام مردم به مناسبت عید غدیر در روایات اهل بیت (ع)، گفت: یکی از برنامه های مسجد الحسین (ع) به مناسبت عیدالله الاعظم اطعام نیازمندان است که امسال نیز در شب و روز این عید صورت می گیرد.

 

پایان پیام/397
https://www.masjed.ir/u/9fq

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن