سه شنبه / ۱۹ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۳
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۵۲۱
گزارشگر : حجت الله ذاکر
امام جماعت مسجد سید سجاد:

استمرار کمک مؤمنانه اهالی مسجد سید سجاد

حجت‌الاسلام والمسلمین هاتفی با اعلام برگزاری شش دهه سوگواری حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد سیدسجاد، گفت: کمک مومنانه اهالی این مسجد به نیازمندان در ماه محرم میان ۲۰۰ خانواده توزیع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «نصرت الله هاتفی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون ‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه عملکرد مسجدی ها در رعایت پروتکل های بهداشتی الگویی برای سایر گروه های مردم است و باید از سوی مسئولان مربوطه هم مورد تقدیر قرار گیرد و هم در سطح جامعه و از سوی رسانه ها معرفی و مورد تقدیر قرار گیرد، اظهار کرد: ان شاءالله مراسم عزاداری شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و سایر شهدای قیام جاویدان کربلا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مساجد سراسر کشور برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد سید سجاد (واقع در تهران، بزرگراه شهید سلیمانی، خیابان شهید حاجی پور) افزود: بهتر است امسال که همچنان درگیر بیماری خطرناک کرونا هستیم همچنان مساجد به جای اطعام عزاداران در ماه های محرم و صفر به فکر نیازمندان باشند تا به برکت محرم حسینی، سفره این گروه از مردم خالی نماند.

 

وی اضافه کرد: بر همین اساس کمک مومنانه اهالی مسجد سید سجاد به نیازمندان در ماه محرم میان 200 خانواده توزیع می شود البته امیدواریم با همکاری بیشتر نمازگزاران این مسجد و خیران و البته فرهنگ سازی درباره اینکه می توان نذورات را صرف کمک به نیازمندان کرد، بتوانیم بسته های بیشتری به دست خانواده های نیازمند دیگری برسانیم.

 

هاتفی با بیان اینکه شش دهه سوگواری حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی و همراه با سخنرانی مذهبی، مداحی، قرائت زیارت عاشورا و روضه خوانی در مسجد سید سجاد برگزار می شود، گفت: مسابقه کتابخوانی نیز با همکاری بسیجیان این مسجد و حوزه علمیه سجادیه در ماه محرم برگزار می شود.

 

وی در پایان تاکید کرد: تلاش داریم بصیرت مردم عزیزمان را با برگزاری برنامه های مختلف در این دو ماه محرم و صفر ارتقا دهیم که در حقیقت هدف از برگزاری جلسات مذهبی در مساجد، افزایش معرفت نسبت به دین و ظایف شان است.

 

پایان پیام
https://www.masjed.ir/u/9ic

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن