سه شنبه / ۲۶ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۱
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۵۴۹
گزارشگر : حجت الله ذاکر
امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) خبر داد

کمک‌ مومنانه مسجدی‌ها جایگزین اطعام عزاداران حسینی می‌شود

حجت الاسلام فردوسی گفت: مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار و کمک‌های مومنانه جایگزین اطعام عزاداران می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «تقی فردوسی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه حدود سه هفته پیش به بیماری کرونا مبتلا شده است، اظهار کرد: چند روزی در بیمارستان بستری بودم و حدود دو هفته ای است که در منزل در قرنطینه به سر می برم.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در تهران، خیابان دردشت افزود: از همه مردم به ویژه مسجدی ها تقاضای عاجز دارم که بیماری کرونا را کاملا جدی بگیرند زیرا بسیار بیماری خطرناکی است، انشاءالله همه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ریشه کن شدن این بیماری منحوس همکاری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا در دو نوبت ظهر و شب و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود، گفت: این مراسم ها پس از اقامه نماز ظهر و عصر و شب ها پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود که پایگاه بسیج و هیئت امنا و خادم این مسجد در رعایت کامل فاصله اجتماعی و استفاده نمازگزاران از ماسک نظارت می کنند. 

فردوسی گفت: امسال به دلیل افزایش بی رویه مبتلایان به بیماری کرونا هیچ گونه پذیرایی از عزاداران در ماه محرم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) صورت نمی گیرد و قصد داریم با همکاری بانیان و خیران و نمازگزاران این مسجد بسته های ارزاق را در اواخر دهه دوم محرم میان نیازمندان توزیع کنیم.

انتهای پیام
https://www.masjed.ir/u/9ka

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری