جمعه / ۲۹ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۴
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۵۵۰
گزارشگر : حجت الله ذاکر
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد

تدارک مسجدی‌ها برای روز جهانی مسجد

حجت‌الاسلام ذاکر با اعلام ویژه برنامه‌های برای روز جهانی مسجد، گفت: گردهمایی مجازی ائمه جماعات مساجد استان تهران با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «حجت الله ذاکر»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای روز جهانی مسجد، اظهار کرد: تبیین و تشریح اهمیت روز جهانی مسجد توسط ائمه جماعات در مساجد از طریق محافل محرم و فضای مجازی انجام می شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد: با همکاری معاونت فرهنگی مترو در ایستگاه های محوری و پرتردد مترو نمایشگاه پوستری با موضوع روز جهانی مسجد برگزار می شود و بنرهایی نیز با موضوع روز جهانی مسجد در سطح شهر در بیلبوردها نصب می شود.

 

وی افزود: چندین برنامه تلویزیونی هم با همکاری معاونت سیمای رسانه ملی با موضوع روز جهانی مسجد تهیه و پخش می شود و ویژه نامه الکترونیکی چندرسانه ای با موضوع روز جهانی مسجد جهت بهره برداری اهالی مسجد طراحی و منتشر می شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد همچنین از گردهمایی مجازی ائمه جماعات استان تهران با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری در روز ۳۱ مرداد ماه خبر داد.

 

 

پایان پیام

https://www.masjed.ir/u/9kc

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن