شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۴
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۶۸۹
گزارشگر : حجت الله ذاکر
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران:

مساجد در خط مقدم جنگ نرم هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده با بیان اینکه مساجد در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی علیه ملت ایران هستند، گفت: همکاری مشترک مساجد یک منطقه و محله در برگزاری مراسم مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم علیزاده » در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مساجد به دلیل اهمیت و جایگاه راهبردی ای که در جامعه اسلامی دارند همیشه در معرض تهدیدات دشمن قرار دارند، اظهار کرد: با درک این موضوع و مشاهده نقش آفرینی مساجد در کشورهای اسلامی طی قرون متمادی این موضوع برای ما محرز می شود که هر چقدر مساجد را تقویت کنیم در جنگ با دشمن موفق تر خواهیم بود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ افزود: مساجد در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی علیه ملت ایران هستند.

 

وی اضافه کرد: کاری که مساجد در برگزاری یادواره های شهدا، تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و معرفی سیره شهدا انجام می دهند، بسیار قابل تقدیر است البته باید نگارش زندگی نامه شهدای هر مسجد توسط بسیج و اهالی آن مسجد به یک اولویت تبدیل شود البته در این زمینه کارهای خوبی انجام گرفته است ولی به یک سنت تبدیل نشده است.

 

علیزاده در ادامه با بیان اینکه امیدواریم که وضعیت فرهنگی کشور به ویژه در زمینه حجاب و عفاف با تلاش مساجد و حمایت های مسئولان به ویژه دولتمردان اصلاح شود، گفت: قطعا همکاری ائمه جماعت با بسیجیان در اعتلای فرهنگی جامعه موثر است و این وضعیت در حال حاضر که فرصتی بی نظیر برای کشور به دست آمده، اهمیت بیشتری دارد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: همکاری مشترک مساجد یک منطقه و محله در برگزاری مراسم مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار ارزشمند است همچنان که همه ساله مساجد منطقه 4 تهران با همکاری یکدیگر یادواره شهدایی در سطح وسیع برگزار می کنند. این طور کارها باید در سایر زمینه ها نیز ادامه یابد که قطعا در شبکه سازی مساجد بسیار موثر است.

 

پایان پیام/
https://www.masjed.ir/u/erz

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: