سه شنبه / ۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۷
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۷۱۳
گزارشگر : حجت الله ذاکر
امام جماعت مسجد شهید بهشتی:

تقدیر از مدافعان‌سلامت در مسجد شهیدبهشتی

حجت‌الاسلام والمسلمین مقدسی گفت: مراسم تقدیر از فعالان مسجد شهید بهشتی در تابستانه ۱۴۰۰ و بسیجیان فعال این مسجد در حوزه مقابله با ویروس کرونا همزمان با هفته وحدت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدحسن مقدسی حاجی آباد» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه فرزندان ما و همچنین نسل های آینده باید از ستمی که در حق امیرالمومنین (ع) و اهل بیت (ع) در قرن اول هجری قمری شد، مطلع شوند، اظهار کرد: این اطلاع یافتن نباید بهانه ای برای توهین به دیگران شود؛ امروزه در خصوصی ترین مجالس نیز این خطر می رود که با گوشی های همراه فیلمی را ضبط و در فضای مجازی منتشر کنند و به این صورت بهانه به دست دشمنان برای کشتن شیعیان داده شود.

امام جماعت مسجد شهید بهشتی افزود: ما همواره با شروع ماه ربیع الاول مدام در منبرهای مان در این مسجد درباره اهمیت تقریب بین مذاهب سخن می گوییم و از تمام منبری هایی که در مناسبت های مختلف این ماه -شهادت امام حسن عسکری(ع)، آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) و ولادت پیامبر اسلام(ص) و امام صادق (ع)- در این خانه خدا سخنرانی می کنند نیز می خواهیم که درباره ضرورت وحدت و تقریب سخن بگویند. کسانی که مطالبی علیه وحدت و تقریب می گویند دشمنان اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی هستند. 

وی اضافه کرد: ما چند سالی است مراسم تقدیر از فعالان مسجد شهید بهشتی در برنامه های تابستانه را همزمان با هفته وحدت برگزار می کنیم تا از کودکان و نوجوانان و جوانان اهل سنت فعال در این برنامه ها نیز تقدیر به عمل آوریم.

مقدسی حاجی آباد ادامه داد: امسال مراسم تقدیر از فعالان مسجد شهید بهشتی در تابستانه 1400 و همچنین بسیجیان فعال این مسجد در حوزه مقابله با ویروس کرونا همزمان با هفته وحدت برگزار شد که طی آن از چندین خانواده اهل سنت نیز تقدیر به عمل آمد.

امام جماعت مسجد شهید بهشتی اضافه کرد: کلاس های تابستانه این مسجد در تابستان شامل برگزاری کلاس های اعتقادات، اخلاق، احکام، رایانه، آشپزی، ورزشی، اردوی انیس النفوس (مشهد مقدس)، اردوی قم، جلسات میثاق با شهدا، سوگواری حسینی و تفریحی بود.

پایان پیام/
https://www.masjed.ir/u/eu6

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری