یکشنبه / ۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۸
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۷۲۴
گزارشگر : حجت الله ذاکر
به کمک اهالی شوش برگزار شد

دوازدهمین مرحله کمک مومنانه مسجد مهدیه

حجت‌الاسلام قائمی گفت: دوازدهمین نوبت از کمک مومنانه اهالی مسجد مهدیه همسو با نهضت مواسات مدنظر مقام معظم رهبری، پنجشنبه و جمعه این هفته به دست نیازمندان می‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین «مرتضی قائمی» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه دوازدهمین نوبت از کمک مومنانه اهالی مسجد مهدیه همسو با رزمایش مواسات و همدلی که مقام معظم رهبری مطرح فرمودند پنج شنبه و جمعه این هفته به دست نیازمندان می رسد، اظهار کرد: این کمک شامل 70 بسته ارزاق و هر بسته شامل 10 کیلو برنج، یک عدد مرغ، نیم کیلو گوشت، دو عدد روغن، دو عدد رشته ماکارونی، نیم کیلو حبوبات، یک بسته چای خشک، یک بسته قند و یک بسته شکر است.

امام جماعت مسجد مهدیه (واقع در تهران، میدان شوش، تقاطع کوچه مهدیه) گفت: هزینه تامین این بسته های ارزاق از محل برگزاری جشن های هفته وحدت تامین شد زیرا ما قبل از برگزاری جشنواره به این مناسبت اعلام کرده بودیم که خیران بهتر است به جای اختصاص نذورات خود برای اطعام نمازگزاران مسجد مهدیه این هزینه ها را صرف بسته های ارزاق کنند که الحمدالله با استقبال خوبی همراه شد.
وی اضافه کرد: سیزدهمین نوبت از کمک مومنانه اهالی مسجد مهدیه به خانواده های نیازمند اواخر آذر ماه توزیع می شود که این بار نیز علاوه بر کمک های مردمی، خیریه، اعضای هیئت امنا و پایگاه بسیج مسجد مهدیه نیز در انجام این کار نفع خواهند داشت.

قائمی در ادامه با بیان اینکه برنامه های مختلف مذهبی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دو نوبت ظهر و شب در مسجد مهدیه برگزار می شود، گفت: کار تولید و توزیع ماسک نیز توسط بسیجیان این مسجد و با همکاری چند مسجد دیگر واقع در منطقه شوش تهران همه روزه انجام می گیرد و بخشی از ماسک های تولید شده میان نمازگزاران این مسجد و مابقی میان خانواده های نیازمند توزیع می شود.

پایان پیام/

https://www.masjed.ir/u/euu

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری